Mysko gårdag.

Ja du.. kvällen blev väl som den blev, lite som jag hade tänkte mig och lite som jag verkligen absolut i mina drömmar Inte hade tänkt mig.
Vi kom till Stella vid 20,25 kanske. Drack lite. Snackade allmänt goja. Trevligt. Älskar hans trädgård. Fast det var kallt. så vi satt mestadels inne. Försökte få ihop honom med Karin. och jag lyckades under kvällens gång, äktenskapsförmedlare som jag är ;) Ringde Per när vi kom till stan runt midnatt. Fullare människa har jag knappt skådat. Knappt stå på benen, sluddrar, men ändå samma gamla speedade Per ;) Kom ut från en krog, sprang och omfamnade mig, gav mig en puss det första han gjorde och var sen klänging i 1½ timma som var kvar innan jag åkte hem :P
Stella och Karin bytte saliv rätt bra under kvällen. Jocke kom aldrig btw.. :( och jaa, jag blev besviken.
Per och jag råkade liksom... utbyta lite.. öh.. kyssar. Så atte. Det skulle jag inte gjort. För sen gnällde han hela tiden att han ville ha mer.

En onykter Per: Jannika, du är så jääävla heeet, varför håller du på såhär? Varför är du rädd att visa att du tycker oooom mig? Jag visar att jag tycker om dig FAST jag är onykter.

Jaa. så såg kvällen ut. Hoppas han tog sig hem ordentligt.

Ikväll vette tusan vad som händer. Har inget alls planerat. Skönt att vara hemma också kanske. Dock vill jag hitta på något, något som inte krävs allt för mycket pengar (inte mer än 15 kr) Det är allt jag har kvar. wohoo P&L here I come >.< Gotta låna some pengar.

Kommentarer
Postat av: Ewey

Gummor som du är bäst i mina ögon. <3

Postat av: Wedde

ahh, Fyllekärlek den bästa kärleken på vår jord :).
För 15 kr kan man få mycket. Inget jag vet,
men med lite fantasi går allt :P.

2007-06-16 @ 13:21:41
URL: http://livetientesked.blogg.se/
Postat av: Erik

låter som du hade en riktig hel kväll.

2007-06-16 @ 22:10:21
URL: http://www.edguy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback