Mysväder.

image42


Det blir visst ingen joggingtur idag. förbaskat. >.>
Det blåser mer eller mindre storm här! (läs; träden rör på sig).
Så atte, jag vill inte blåsa bort. Det får bli en runda på lördag istället, eller söndag, eller nästa vecka kanske.
Ikväll blir det att åka iväg till Erkan och imorn ska jag åka ack så tidigt (för mig) till Linköping med Åsa för att kolla på Pers utspring! Myyyys! :D
Sen får jag seee om jag drar till Linköping. Tydligen blir det bara Stellan, jag och Karin, men vi var bara 3 st förra lördagen och det slutade ju trevligt (för min del) men om Karin och Stellan hookar upp så får jag ringa desperat efter Per och dansa lite kycklingdans med honom. Eller rentav åka till Norrköping och shaka röv med Wedde?

Nu är jag sådär härligt mysigt uttråkad.


puss

Kommentarer
Postat av: Wedde

Lätt shaka rumpa med mig! ^^
Alternativt nästa helg, MidsommarFest..
Samt fest på måndag. Mycke fest de där.

Postat av: Wedde

Tackar tackar, hoppas du har roligt i linköping
annars kanske vi ses på Palace. :)
Nu skas det sovas och stretchas rygg. /Najt

2007-06-14 @ 23:56:57
URL: http://livetientesked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback