Nya äventyr i Linköping.

En riktigt trevlig dag igår. Riktigt, riktigt trevlig.
Åkte iväg till Linköping för att träffa Stellan, vi skulle ut senare på kvällen, till hamnfestivalen, sedan skulle iallafall jag möta upp Henrik. Karin skulle också med först. (Planerna blev helt annorlunda).
Kom till station 18,30 ca och träffade honom. Trevligt :) Gick hela vägen till Gamla stan och pratade om allt på vägen. Vi skulle möta upp hans vän Jocke när vi gick mot huset. Mycket riktigt träffade vi på honom. Stannade till på en Shell-mack för att köpa lite vätska att inta. Jocke köpte för övrigt en glass :O
Kom hem till Stellan, lade oss ute på filtar i hans trädgård tillsammans med hans hund. Stellan hittade spritskåpet och försåg oss med alkohol under hela kvällen. (Jag blev rätt onykter) Eller väldigt. Egentligen är det ganska trögt av mig. Åka iväg till Linköping. ENSAM för att träffa två 25-åriga killar som jag aldirg nånsin träffat förut. Bli onykter som ett jäkla drägg (de andra blev det med) och dra runt på stan. wohoo Way to go Jannika! Runt tio bestämde vi oss för att åka in till stan, vi tog bussen ;) Det var väldigt segt och tråkigt vid själva hamnfestivalen, så vi drog oss uppåt stan igen. Gick in på Plaza. Vet inte vilken åldergräns det var, men kan säga som så att jag kände mig väldigt liten. Plaza var dock en besvikelse. Inget ös alls. Tack Stellan för cidern btw. :)
Vi drog vidare till BBQ. tror jag.vet inte riktigt, lade inte märke till namnet. Men där stannade vi under resten av kvällen. OH. Henrik ville inte hänga på sen. Ringde vid tio och han ville inte med.. pööh. tråk.
Väl där så ihh. Hade det väldigt trevligt. Är lite illa dock faktiskt.. Jävligt sorgligt när jag tänker efter egentligen. Av Jocke också :P Men alkoholen. jaa. jag få skylla på den :O Jag som ska träffa Stellan, tar Jocke, Jocke, Stellans bästa polare tar tjejen Stellan träffar för först gången ;)
Hur som helst så blev det mycket gos och kyssar mellan mig och Jocke när vi satt där med stearinljuset framför oss. Naturligtvis ingenting när Stellan var där. Kändes för dumt för min del. Det skumma är att, utseendemässigt är det inte någon jag normalt skulle falla för, men när han visade vilken musiksmak han har (så som Sister hazel, Lifehouse och Kutless) + hans ironiska humor. <3 Det gjorde det hela komplett.
Dessutom var det trevligt att få hålla någon i handen när man gick runt på stan. Ha någon som höll om en och kysste en hejdå innan man gick på tåget..
Tror du vi kom ihåg att byta nummer?! Nej.

Jag tar iallafall med mig minnet från igår. Länge.


Puss

Kommentarer
Postat av: Ewey

Du din lilla porris! O.O

Postat av: Anna

aaaaaw! :)

2007-06-11 @ 19:36:22
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback