Nya intressen.

image44

För ungefär en timma sen fick jag ett högts oväntat sms på min mobil. (:

Jag och Emelie ska (om inte hon kommer in på grythyttan och jag har jobb på sena kvällar) börja på streetdance i höst. Det ska bli sjukligt roligt eftersom jag velat börja på dans i stort sett hela mitt liv. Ska bli mycket intressant. Alltid fascinerats över hur man kan sätta ihop en koreografi sådär underbart snyggt. I'm excited.
Likaså sånglektionerna Anna? Mer information om det? Alltid tyckt om att sjunga (vare sig det varit vackert eller ej).

Ska se på film nu; The Last Kiss med Zach Braff.


Pussilago!

Kommentarer
Postat av: Wedde

aah, <3 Zach Braff lätt bäst :).

2007-06-17 @ 03:20:29
Postat av: Anna

sånglektioner på g, har forskat litegranna. och streetdance låter jävligt skoj... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback