Nya medlemmar i familjen.

Det blir troligtvis ingen minigolf imorn. Det kommer regna. Synd. Det hade varit trevligt annars liksom.
Ska upp klockan 9 imorn >.< Upp o duscha fixa iordning mig och sen in till stan för att träffa syrran. Vi ska åka bort till maxi-området och köpa hennes nya papegojor! :D Jag röstar för att de ska heta Bailey's och Dooley's.
Ska se om Södra päls har öppet imorn, annars orkar jag inte åka in till stan o kolla mer liksom. Använda pengarna till något annat skojsigt. några nya jeans typ.
Hem o packa allting inför torsdag sen! :D Jag är sååå spänd! Hoppas allt går vägen! ^^

Nästa vecka ska jag träffa Jocke! :) Jag ska antingen brotta ner honom (försöka, han kan Shintai) eller formatera om hans dator. Jag tror inte jag lyckas med något av det ;)

Snart dags att sova :)


Puss! :D

Kommentarer
Postat av: Erik

Du måste köpa jackan, jeans kan du köpa senare...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback