Oceans 13

Jag tycker verkligen om de dagar jag har spenderat i Jockes radhus.
Idag var en mycket trevlig dag också. Först hem till Jocke, skrattade som fan åt Eurotrip sen åkte vi buss (utan AC) till stan och begav oss till Filmstaden. Såg på Oceans Thirteen. Bra faktiskt. Men som vanligt (oftast) Så var första filmen bäst. Nu har jag blivit tillsagd att titta på Die Hard 1,2 och 3 för att sedan kunna titta på 4an. Ska dessutom titta på The Hills have eyes? Nånting sånt. Hatar skräck >.<
Lång tid innan jag kommer träffa herr Lövefors igen. Tyvärr. Jobb och semester på annat håll :/

IMORGON! :D WIIIE
Fan, då äre dags att träffa mannen som började kommentera min blogg från ingenstans. (trummvirvel) MATTIAS! :D
och för att icke glömma. Skinnjackan ska nog köpas imorn. Tror jag. Måste testa igen. OCH om den finns i min strl >.<


Puss

Kommentarer
Postat av: Wedde

Mattias låter som en skön kille, han vill
jag också träffa. *avundsjuk*.

Postat av: Erik

Hoppas att skinnjackan finns i din storlek:)
Du var så jävla snygg i skinnjackan den passar dig perfekt:):)

2007-06-25 @ 16:34:47
URL: http://www.edguy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback