Off I go.

Jag mår så jävla bra idag. Fy fan. Inatt mådde jag piss, grät en jävla massa och mådde allmänt skit, men idag vet jag att jag gjorde rätt när jag sa upp kontakten med Alex. WOHOOO!

Idag åkte jag och Åsa till Linköping för att titta på my beloved Pers utspring på ljunkan. ojoj. Herregud vad folk. 48 klasser + släktingar till dem. Det blev en hel del. Men Per ger fortfarande goaste kramarna i världen. Ingen slår honom. Än iallafall ;) ojoj. Man inser verkligen med tiden vilka man älskar och betyder för en. Per är en av dem.

Ikväll bär det som sagt av till Linköping. Tänkt att Stellan inte skulle med ut först. då skulle man fått dragit till Norrköping istället. men han ändrade tydligen på sig :O Så nu ska vi röja där igen. Treevligt. Shaka röv med Per sen.

Ojoj. för övrigt smällt i mig jordgubbar nu. Määääääätt. Jordgubbar och grädde är så sjukligt gott. Seriöst. M-m-m!

Har för övrigt börjat lyssna på Lifehouse igen. Deras låt Breathing är sjukligt bra. ojoj. Ljuva toner i öronen. Precis som Colin Hay - Maggie. UUUUNDERBAR LÅT! :D

Ne, men om man skulle fixa iordning sig lite ^^


puss

Kommentarer
Postat av: Anna

att du äntligen sagt upp kontakten...
hoppas ni får det underbart kul ikväll. :) för mig är det bara jobb, jobb, jobb hela helgen. ;)
lifehouse är himla bra. erkänn att det var jag som introducerade dem för dig? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback