Studenten (:

Champagnefrukosten var helt underbar i torsdags. Riktigt mysigt att sitta på filten i gräset tillsammans med alla klasser. Champagne, vin, öl allt möjligt förtärades under solen. Jordgubbar var också givet såklart. Många trevliga timmar tillsammans med HR-klasserna :) Alla skrev i varandras mössor samtidigt. Blicka tillbaka om några år och läsa. Var blev alla av? :( Usch.. sorgligt.
Sedan blev det fotografering, Hoppas innerligt att det blev ett bra kort. Vi slog samman alla klasser så vi blev ungefär 30 st. Tänka sig att ALLA var på plats också. t.o.m. Kirch och Micke var där.
Sen bar det av till Lennings för en liten exotisk måltid. Om man så ville. Eftermiddagen fortsatte med lite pyssel och så. Mycket trevligt om jag får säga det själv. Orkar inte dra alla detaljer. Åsa skrev fel på vårat plakat btw. Charmigt.
Sen kom själva utspringet och jag fick en adrenalinkick. Underbart att stå där och skrika ut studentsången! ^^
Blommor, jubel och kramdjur fick man sen. Åka Mustang hem och runt stan och vifta med min flagga ^^

Kom hem, blev firad, åt gott. Åkte in till stan med Jonna, gick ut o festade, fick en krogrunda av systeryster. TACK ;) Gick in som VIP på Otten fast vi inte ens var det. Sen träffade jag Erik. Vi blev erbjudna jag vet inte hur många svarttaxi på 20 minuter. JAAA. Vad trevligt >.>
Åkte hem vid ett typ. Avslutning igår i kyrkan, så man ska ju vara pigg! ;)
Började på Garvarn. Delades ut lite stipendium och vi fick alla tårta ^^
Jag fick stipendie. För fin insats i köket. Fick en väldigt fin Globalkniv. Inte att leka med det där du! :O Oskar fick likadant + ett annat för bäst betyg av HR-klasserna. (Charlotte sa att jag låg på god andraplats ;) )
Sandra fick för fin insats i köket av Servera och Jessi fick i servering :) WOHOO.
Jag tjöt nästan i kyrkan btw. Jättefin sång tillsammans med att tänka på vissa personer som man aldrig träffar mer eller träffar mer sällan. Det smärtade rätt bra.

Marscherade tillbaka till skolan. Fick betyg. Skrev upp allas personnummer i klassen. Sen var det slut :(
Frida, jag, Åsa och Sandra knallade ner på stan. Sandra åkte hem. Jag, åsa, frida och Erik gick och käkade lunch på Världens bar. Mysigt. Vi gick på marknad, köpte nötter. Åkte hem.
Jag skrattade hysteriskt på bussen av en grej Åsa gjorde. Vet inte hur många kilometer jag satt och garvade. Det var roligt <3
Sen åkte jag hem. Blev fotad lite grand. Grannarna kom över. Jag bänkade mig vid datorn eftersom det är ljuvligt svalt här nere i källaren. Bestämde att jag skulle dra in till stan efter jävligt mycket om och men. Fick med mig Dennis. Träffade på Jaeger och Linda på Cromwell. Vi hängde med dem resten av the evening ;) Hade en jävligt trevlig kväll faktiskt. Och jävligt pinsamma lägen för min del. För i helvete Dennis! :P
Träffade på Linus ute. Utbytte några ord.
Trevligt att ha syrran jobbandes där. Fick en drink på 8 cl sprit för 20 kr. Samt en orgasmdrink completely free. Tror hon försöker supa ner mig >.> Annars var det relativt dött på Cromwell. Inget ös alls.
Träffade Calle också. korean-calle. Trevlig snubbe.
Vid 2 gick alla och käkade, fast jag var liksom inte ens hungrig, men ajja. Dennis och jag åkte hem vid halv tre. Kom hem, gick o lade mig. Somnade, vaknade vid halv tolv. Nu sitter jag här. UUUUNDERBAR historia från korren idag. Idag bär det av till Linköping också troligtvis. Hoppas iallafall.

ENJOY.


puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag gillar din blogg, den är fin:D
Vill du ta en titt på min så skulle jag bli glad!

2007-06-09 @ 13:36:59
Postat av: Erik

Det var trevligt med lite lunch efter kyrkan. Kommer sakna alla på Hr programet. Men jag kommer försöka hålla kontakten med de flesta.

Postat av: Anna

låter fint det där jannika :) grattis till stipendiet. och klart att jonna försöker supa ner dig, det gör väl de flesta...? (i alla fall jag) ;)

2007-06-09 @ 16:55:31
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Ewey

Önskar jag kunde ha hängt på. :) Hade varit trevligt att besöka lilla Korren på hennes stora dag. <3

2007-06-09 @ 16:55:48
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback