What a day :)

Imorgon bär det av till Peace and Love gott folk! Eller ja, de flesta som läser min blogg ska med så den kommer inte direkt vara saknad! ^^ Ska bli sjuuukt roligt och hoppas på en riktigt trevlig tid med mina små darlings! ^^

Idag har jag umgåtts största delen med min kära syster. Både på gott och ont. Hon kan gå mig på nerverna. Men hon är bästa systern ändå. Aningens slarvig :P Hämtade hem hennes små papegojor idag. Riktigt söta! :) Rambo och King-Kong har blivit deras namn.. :P

Försvann iväg till Mattias sen. Gick helt, heeeelt vilse och vette sjutton var jag hamnade. >.< Men kom rätt tillslut och vi drog hem till hans lilla lya ^^ Trevligt place. Tittade på Bruce almighty som vi kunde i princip varenda replik i. Skoooj ^^
Sen tittade vi på diverse program på tv. Enda höjdaren var The Simpsons, som alltid ;) Sen efter det var det The Family Guy. Men tittade inte så mycket, låg mest och myste i Mattias famn.
Sen var det dags att åka hem vid nio och vi gick iväg till bussen. Trevlig stund det där. :) :)

Just nu är jag ganska kluven. Gillar Mattias sällskap riktigt mycket. Vi skrattar ganska konstant och vi kommer bra överens. Jag vill inte jämföra den ena med den andra. Men jag trivs helt klart i bådas sällskap. Vid busshållsplatsen kändes det på riktigt. Det kändes som vi två och det bär jag med mig länge ^^
Får träffa Mattias igen nästa vecka och se hur saker känns. Har ju bestämt träff med Jocke nästa vecka också.. så. Det blir känsligt. >.< Ohh vad jag gillade din outfit idag herr Wedin!! ;)


Puss

Kommentarer
Postat av: Wedde

Fotbolls planen är väldigt stor, kan skylla på det? :P
Återträff är givet!..

2007-06-27 @ 23:21:08
Postat av: Anna

åååh så sött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback