Försenade födelsedagspresenter.

Skönt med sovmorgon idag! :) Anna tycker jag tydligen är jobbig på morgonen! :( Bara för att jag är pigg! U

Mötte upp Karin vid skvallertorget och vi beger oss mot Campus :) LiU.
Fick information och sådär. Slutade runt 11 nåtning. Åsa, jag och Karin
gick till Garvarn och åt.

Vi begav oss till stan.

Jag köpte ett läppglans från Maybelline idag. Mitt presentkort från
Kicks rök där. Men det blev fiiint. Lite rosa sådär. göllegöll.

image10



Gick sedan upp till min sjuka syster och fick mina presenter! Badbomb
och tvål så nu blir det bada av! :) Fick dessutom en tunika typ. en gul
tunn. Jättefin, ska kanske ha den imorn :) Ja.. det blev väl ett ganska
kort inlägg xD





hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde komma ut på msn snart o se till att du har din webcam där då. Du måste höra en tokgalen sak! O.O

2007-03-16 @ 15:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback