Idétorka

Av en jäkla begäran så skriver jag återigen blogg utan att veta vad jag ska skriva om. tjohooo. Så det blir inget långt inlägg idag inte.
Riktigt skönt schema nu. slutar 12 två gånger i veckan + 2 sovmorgnar varje vecka! Gillart verkligen! :D

USCH. Idétorka.
Dags för duschen. hej svejs.

-

Jag kan förresten inte uttrycka min lycka över att Patrik har en flickvän! Jag är så sjukt glad inombords. De som vet hur han lidit och hur pass dåligt han mått under hela sin barndom och även nu.. Helt sanslöst. Jag är så helt otroligt glad. Haha! :D IHH! Ta hand om dig Patrik! Jag bryr mig mer än vad du tror om dig! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

böböböböböböbööö

Postat av: Alex

Orka skriva kommentarer då, jag menar det är ju så jäkla jobbigt att skriva kommentarer. De kan ju bli aslånga liksom...

2007-03-07 @ 16:25:29
Postat av: Ewe

Du har inte läst min blogg lately. ._. Skit i mig liksom. *gråta*

2007-03-08 @ 20:55:02
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Ewe

Du har inte läst min blogg lately. ._. Skit i mig liksom. *gråta*

2007-03-08 @ 20:55:07
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback