Nya äventyr.

Imorgon ska jag och Anna färda 17 mil till Jönköping. Öppet hus - våfflor. Trevligt! ;)
Pillan och jag mot nya äventyr. Kolla in utbildningar. Ska se vad de har att erbjuda! Jag vet inte riktigt om fotografi är min grej. Visserligen älskar jag att fota. ingen snack om saken. Älskar att gå ut i skogen fota naturen, djur. Allt möjligt. Men är det bara en hobby eller är det något jag kan tänka mig att hålla på med i resten av mitt liv?! Finns så många frågor som man vill ha svar på.. :/ Jag vill iallafall ha ett jobb som innehåller något praktiskt. Någonting så man kan vara kreativt aktiv i sitt skapande! :)

Idag blir det att lägga sig tidigt. Direkt efter det här inlägget faktiskt. Upp ur sängen runt halv åtta. Usch. Jobbigt tidigt..
Men jag ska plugga in musik i öronen och sova lite i bilen. Vägrar att sitta 17 mil och vara pratglad klockan halv nio på morgnen. Neeeej tack.

Jag hoppas innerligt att Karin och jag kan börja på salsa! Det vore helt underbart roligt faktiskt! :) Väntar svar från de på Salsahuset.. Får se imorgon kväll om det hänt något.

Om 2 veckor är jag och Ewelina i Stockholm! I STOCKHOLM! Det har gått sjukt fort sedan vi började planera det från början.. gosh. Måste ta ut pengar igen dock >.< Jag som lovade att spara pengarna från studiebidraget till Stockholm.. Lättare sagt än gjort. Mitt studiebidrag kommer ju inte räcka kan jag ju lova >.< Dessutom om jag ska betala salsan om jag kan börja (600 kr)

Neee.. Om man skulle ta och göra iordning sig för att gå och lägga sig? Det vore ju ganska trevligt! :)

Har dessutom tappat hoppet om att Jesper ska höra av sig angående Stockholm. Suck. Inte pratat på 10 dagar nu >.< Känns som 3 veckor ungefär. Ska iallafall bli skitkul att träffa Tom, Ewes framtida pojkvän kanske? :) Ska bli jättekul att se om han verkligen duger åt Ewelina. Hon ska ha det bästa. Inget annat än det duger åt min älskling.
Sen får jag se om jag träffar Linus igen på Viper Room och Henrik snackade om att han ville följa med. Kanske Eric? och Karl Jonathan? ojojoj. Det här kan ju bli riktigt trevligt ;)

Just nu ser jag fram emot morgondagen med min sötnos och sen det efterlängtade påsklovet! Hurra! 9 dagars ledighet. Varav 2 i Sthlm. Vecka 18-22 har jag praktik på Restaurang PS i Norrköping. Ska bli riktigt kul faktiskt! :) Janne pratade bra om mig för PS. Sa att om de tyckte Karin var jätteduktig så var jag snäppet vassare.. Kan kännas diskrimerande mot Karin, men jag blev glad. Karin var inte i samma rum som tur var..
Skönt att vara kvar i Norrköping på praktiken! Nästa söndag fyller Per år. SHIT! Måste köpa något åt honom också! :O Mina pengar räcker inte! T_T

Nu vill jag hitta ett jobb.

Saker som står på schemat. Både inom en snar framtid och lite längre fram:
  • Jönköping med Anna imorgon.
  • Stockholm med Ewelina 6-7 april.
  • Peace & Love 2007
  • Hälsa på Marcus i Halmstad.
  • Söka jobb.
  • Söka till KY/Universitet/Högskola.
  • Börja på salsakurs.
  • Studenten!

Kommentarer
Postat av: Ewey

Hahaha. Och du klagar ver Jesper när du har KJ, och allt vad de heter. :P *lol*

BTW Tom är inte min framtida pojkvän. <.< Han är min framtida sexgud. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback