Plugga, plugga.

Framöver väntar två prov, rapport till projektarbete och inlämningsuppgifter.. Hurra.

Sitter just nu och skriver ner arbetet om Alkohol & Graviditet. Heavy stuff.
Lyssnar på Tiger Lou och mår bra! :)

Idag har jag ramlat. Det gjorde ont. Jag förbannar mina bruna stövlar. de är hala. Jag har ont i mitt knä. Eller inte så mycket. Det kommer väl sen.
Hängde med Oskar när han tog fotot till sitt körkort. Det blev bra! :) Gick sedan till Stadium och såg när han testade en Everest jacka. Snygg! *tummen upp!* Sara och jag tittade på en jacka också. dööfin. Ska testa ev. imorn eller torsdag.

Följde med Oskar hem efter vi varit på stan.

Åkte hem med 14,00 bussen.


Varit helt underbart väder idag förresten! Soligt och varmt. gått utan jacka idag :)
När jag skulle till bussen träffade jag på Erik. Erik Ivarsson. Haha. Omtalad av både syster och föräldrar, men aldrig pratat med honom personligen. Trots det att han frågar efter mig på fester Jonna har ;)
Men han stoppade mig på stan och trodde det var Jonna. Jag sa att jag inte var hon och han fick rycket och tyckte vi var sjukt lika :P Jag tar det iallafall som en komplimang eller något ^^
Stod och pratade 5 minuter ungefär. Sen var jag tvungen att springa till bussen och hans flickvän kom. Men det var trevligt, en trevlig prick. Fick knappt en syl i vädret. ;D


Nu ska jag fortsätta plugga denna skit som ska vara både muntligt och skriftligt tills på fredag.

Imorn är det förresten någon heldag på stora skolan. Tema religion. Får se om jag går. Trots det faktum att det är obligatoriskt. Oskar och jag orkar inte xD Skulle vara bättre att vara hemma och plugga lite tror jag.
På torsdag ska Åsa, jag, Karin och Alex besöka Campus. Studiebesök! :) Trevligt. Får se hur det blir och hur virrig man blir.

puss hej!

Kommentarer
Postat av: Ewe

Du ska gå, skolka är fult. Du med alla karlar. :P
Men, inte för att jag vet säkert men du o Jonna är väl inte sådär slående lika? o_O

Postat av: Anna

härligt :P

2007-03-13 @ 21:12:51
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Alex

Skolka på temadagar är en riktig classic.
Ahh, the memories... *Tänker på temadag politik i 2:an på gymnasiet*

2007-03-14 @ 16:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback