5 dagar i 1 inlägg.

Dags för nytt inlägg, motvilligt eller ej.

Veckan gick väl förbi skapligt bra tycker jag. Delade ut reklam med Micha i torsdags. Tillsammans med hans lillasyster. kartig liten unge. sin bror upp i dagen ;) Delade ut reklam ute vid Pryssgård och.. öhh.. ja bortåt City Gross nästan, samhällen där.
I fredags ville Linus komma förbi mig, sova över. Så han kunde ta en buss till Norrköping sen på morgonen när jag åkte till Linköping o jobbade. Fan det hade varit jävligt nice alltså. Äntligen få träffa karln. ^^ (Linus Saari som gick HR förut). Det blev förövrigt inte så. Jag klippte mig i fredags. Det blev kortare. Såg inte så kort ut då. Men nu är det ovanligt kort. Känns skumt. Saknar mitt långa hår >.<

I lördags jobbade jag häcken av mig. Fy fan.. 28 personer vid mitt bord. 2 sällskap på 10 respektive 18 personer. Mycket att hålla reda på eftersom ingen av dem hade förbeställt någon dricka.. Men det var skoj som fan. Träffade på många nya personer som var mycket trevliga att prata med. Josef och Erik var riktigt trevliga. Tyckte inte det om Josef först. Men man ska inte döma hunden efter håret! :)
Emelie och Åsa jobbade samtidigt som mig :) Åsa hade koll hela kvällen på sitt bord. Riktigt stolt över henne. Annars brukar hon får panik när något går fel under kvällen. Men det var lugna gatan hela kvälla ;)
Jag fick 11 kr i dricks. Åsa fick 100 som hon fick lämna bort eftersom hon räknat fel på dricka innan. Emelie fick 482 kr.. >.< HUR FAN BAR DU DIG ÅT?! Vi jobbade på bra under hela kvällen. trots det att vi inte fick se konserten.
Alla satte sig o glodde på Eurovision Song Contest. Fy fan. Jag gick.

Igår satte jag och fixade iordning alla dikter och fotnoter till gb-katalogen. Gjorde också ett kollage som framsidan till vår klass i katalogen. Det blev nice. Fast glömde av någon jävla anledning Karin på framsidan. Katta vet jag om, men har inget kort på henne. Men KARIN? wtf liksom.. men det får gå ändå. Hon tog ändå inte något kort till katalogen ;)




Idag så började praktiken igen. Var skapligt orolig att det skulle bli tråkigt och stressigt idag. Ingen sallad till buffén gjord och hur skulle jag kunna komma på 7 olika sallader innan 10,00? NEE. Men det gick. Tack vare Micke också. Taxi! :D Dagen var riktigt nice. Lugnt med folk och Ulrik ersatte Helén nu när hon är i Thailand. Riktigt trevlig karl. Frågade mig massa om skolan och vad jag tänkt o göar efter skolan osv. Trevligt. Kände mig välkommen. Idag var jag riktigt glad över att jag inte bytte praktik. Ser nästan fram emot att gå dit imorgon.


Upptäckt att jag inte gillar personer som inte kan ta en konfrontation. Inte kan argumentera för sina åsikter. Det gör mig riktigt irriterad. Om de tycker en sak ska de kunna argumentera för den också. Lika irriterad blir jag på folk som tror sig veta mer om mig än jag själv. Störande ffs.

Nu är jag nyduschad, nysmörjd med lotion och ska iväg, borsta tänderna och krypa till kojs. Underbart med lite mer än 5 timmars sömn inatt!
Studenten vankas snart! <3

Dessutom kan man inte tävla i musik. Eller klart man kan. Men slutresultatet blir ju alltid fel. För någon.

och Ärligt. Elsinore är min drog just nu. <3

Kommentarer
Postat av: Erik

Snyggt kollage

Postat av: Alex

Tv-spelsmusik <3

2007-05-15 @ 18:58:24
Postat av: Ewey

Du är så duktig. <3

Men jag irriterar mig också på folk som inte kan argumentera till varför de tycker som de gör. xD

2007-05-17 @ 15:18:45
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback