Allmänt allmän.

Blir bara trött på vissa onödiga kommentarer på min blogg genom en jävligt lång tid. Så atte. Härmed är min blogg lösenordsskyddad.

Imorn är det mösspåtagning med alla 3or! Fan vad kul det ska bli. Men sorgligt samtidigt. Skönt att få träffa alla igen. faktiskt. Idag gick dagen sjukt fort. Svosch så var klockan 13.00 och dags att börja städa.
Lite allmänt irriterad idag faktiskt. Mest på L. Inte ens för något speciellt. eller mjae.

Mitt hjärta och själ kommer gå en sakta död till mötes om Oskar, Erik och Åsa kommer in på högskola. </3
Sure Erik sa att han kommer hem på helgerna.. Men baah. Sorg. Ville inte ens tänka på det.

Snart Peace and Love också. Fy fan vad nice. Seriöst. Hoppas på en riktigt trevlig helg där med mina idioter <3
Det skulle vara riktigt trevligt att vara i vår sommarstuga i sommar igen. Fast med undantag för vissa pers. Några blir utbytta. Skulle typ sätta in Ewe, Karin, Erik/Per/Henrik/Frida :D haha. Fan vad gött.
Tänkte börja med körkortet i sommar. börja övningsköra nu. Så man klarar kortet. Utifall att man får jobb i framtiden som man behöver bil till :)

Drömde att jag var på Grönebo inatt. Weird. Åsa var med, hon gillade tydligen läger sa hon. Hon gillade lukten av läger. Låter inte som Åsa. Kan inte varit Åsa. Jag satt med huvudet lutandes mot Eriks axel vid lägerlden med filt om mig. Sen helt plöstligt smög vi runt från grotta till grotta hukandes för vi gömde oss? Ajja. helt weird iaf.

Men nu äre käk vettööö! :O


puss haj!

Kommentarer
Postat av: Ewey

Får jag vara med i ditt "gäng" Aw. :D

Postat av: Erik

Grönebooooooooooooooooooooooooo:)

2007-05-28 @ 17:26:07
URL: http://www.edguy.net
Postat av: åsa

jag tänker inte följa med till gösbo! eller överhuvudtaget gilla läger! *U

2007-05-30 @ 21:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback