Dagens tankar.

Man ska fan aldrig tro för mycket. Och precis som L är jag en grubblare. Till skillnad från J, som tar dagen som den kommer. Suck. Vilket desperat försök idag. Eller flera.


Suck. Nu börjar det kännas riktigt segt på praktiken. Orkar inte gå dit snart. Göra same, same hela tiden känns det som. Nee. Aldrig att jag skulle börja jobba på en lunchrestaurang. Bara imorn. Sen några dagar till. torsdag beräknar jag som att jag går halvdag. förmiddagen blir det mösspåtagning och diverse saker. Skoj skoj! Eller oj. Nu läser jag att den är flyttad till tisdag? Skooooooooooooooooj >.<
Vill förövrigt påpeka att jag älskar introt till Lynyrd Skynyrd - Sweet Home Alabama. <3
och det tål att sägs en gång till att jag fastnat i rockens träsk igen. Hardcore is the shit liksom.

Just nu längtar jag jävligt mycket till lördag. Få umgås med någon (utan att det kostar). Dra på en bra rulle och bara vara liksom. Fy fan. Älskar dig Erik. Jag uppskattar mina vänner alldeles för lite.
Den som är mest lik mig dock är Åsa. Fy fan. Jag vore helt död utan dig. <3 Kärlek till dig!
Anna. haha. Lika och olika. Men du får mig alltid att garva. Älskar dig meeed :D
Ewelina. oh my gosh. Känt dig i ett år ca. Men känns som hela livet nästan <3

Börjar bli lite sentimental nu eller vad är det? :D hihi

Och Michel Hagelberg. Jag skriver inga noveller till bloggar. >.<

Oj. Tv nu. Hörs senare hörru. Btw. det var kjol-väder idag.
pussilago



Kommentarer
Postat av: Ewey

Aw min lilla pussilago! Fatta vad kul vi kommer ha sen då på peacean! <3
Håll ut på praktiken gumman!

Postat av: åsa

ÄLSKAR DIG MED! -tårar och rörd i hjärtat- :*

2007-05-24 @ 20:38:27
Postat av: Anna

frust :)

2007-05-24 @ 21:52:41
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Erik

Gillar dig med min vän:)

2007-05-25 @ 14:10:35
URL: http://www.edguy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback