Jag är ju ganska mogen xD

Din ålder borde vara 20.4 enligt Sveriges Vuxenpoängsstyrelse


Se där ja! du är ungefär lika gammal som du framgår av testet. Så fortsätt leva ditt liv precis som det är och allt vad det innebär. Glöm inte bort att allt eftersom du blir äldre så måste du samla på dig mer vuxenpoäng.

Det var som tusan!. Jag är tydligen väldigt perfekt i den ålder jag lever i! ;)

http://www.vuxenpoang.com/



Jag ska antagligen byta praktikplats. Jag trivs inte alls på PS. Det är inget direkt fel där. De är trevliga och roliga. Men känner ingen kontakt alls med de som jobbar där. Vet inte riktigt vad det är.. Måste prata med Helén imorgon.. Hoppas de inte blir alltför sura eller arga.. För det har verkligen inget med de som personer att göra. Det stämmer bara inte.
Jag hoppas innerligt att jag får vara på Hantverkaren igen.. Visserligen har de nån praktikant där redan.. Men det vore så jävla great. Stormtrivdes där faktiskt. Hmm.. Får se hur det blir då.. Hoppas iallafall!

På fredag ska jag klippa mig förresten. Vet inte riktigt hur. Kommer väl inte bli några drastiska förändringar. Toppa håret, klippa upp det. Hmm..

Jag somnade förut. På soffan när jag skulle se på tv. Illa fan. Sov kanske en halvtimma.. Men ibland räcker det för att vara vaken när man ska sova sen >.< Baah.

Träffade på Anna och hennes nya vän David. Stod och pratade en liten stund. David verkar vara riktigt trevlig faktiskt! :) Hoppas de hade det trevligt under dagen sen! ^^
Själv gick jag till en förläsning om AA-möten och drogproblem. Första halvan var riktigt jäkla boring. En gammal karl berättar om hur han varit alkoholist i massa, massa år. Lutade mig mot Eriks axel och somnade nästan. >.<
Andra halvan var riktigt jävla intressant. En 45-årig kvinna berättade hur hon i princip 30 år varit påverkad av narkotika, amfetamin. Hon pratade i nästan en timma och jag spärrade upp öronen riktigt ordentligt.. En gripande historia. Sorgligt att vissa människor drabbas av så mycket eländigheter här i världen. :(

Frida och jag gick på stan och glodde runt i affärer. Otroligt givande! :O (Vi gick tomhänta hemåt)
Vi tog kort till GB-katalogen förresten imorse. Kortet får duga vafan. Blev inte 100% nöjd, men äsch. vem bryr sig? ^^ Trevligt att man fått information om vad som skulle ske liksom. WUHUUU!. Helt plötsligt där får vi reda på att jaha! 80 kr ska vi betala. WTF? Vad trevligt att vi får reda på det.
Pratade med Pawlik sen också. Måste knåpa ihop en dikt och fotnot till senast fredag. yay >.<

Jobba lördag. Fy fan. ser verkligen inte fram emot det. Svettas och flänga runt i 9 timmar ca. Trevlig underhållning, sure.. Men vafan.. Hoppas mina armar och händer har repat sig 100 tills dess. Annars kommer jag inte kunna bära mycket alls. Hoppas Erik jobbar också. HÖHÖHÖ

Grattis Ewelina till körkortet! :)


As you hear the bullet through the air, towards your body, I'll be standing in front of you, as your protecting wall:
Åsa Anna Erik Ewelina Per

Kommentarer
Postat av: Anna

haha så vuxen du är.. både jag och åsa fick 16,4 :P
vi har haft det riktigt trevligt idag. :)
snagga dig!

2007-05-09 @ 21:20:59
Postat av: Erik

Haha, jag blev 24,6 på testet.

Postat av: åsa

men nu blir jag besviken här! anna och jag är barnsliga och så blir du typ våran MAMMA! :O men ialf, MUTTA varför ihelvete gick inte du till praktiken i onsdags för. :O *mutter fats jag ska väl inte klaga! hoppas du får en annan praktikplats. :P

jag måste med lämna fotnoter och de shiten idag. :O går inte ju! undra om man kan maila pawlic gubben?! 8/

jag ser framimot att jobba på lördag! jag säger bara: MAGNUS CARLSSON! :O :P och thomas di leva. *wan moaghhahaah XD

2007-05-11 @ 10:10:01
Postat av: Alex

Vekling!
Du kommer uppleva många arbetsdagar i framtiden...

2007-05-13 @ 02:39:49
Postat av: Ewe

Aaww min stora lilla tant. <3 Du är så mogen.

Tack för gratulerandet också. ^__^ Är grymt kul att åka bil. Vi får göra det när du kommer hit i sommar. ^___^

I'll stand in front of you dear. Nothing can pierce through my body. I'm THE bestest wall in zhe world. ;) xD

2007-05-14 @ 10:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback