Kärlek

Vill först och främst tacka 4 helt underbara vänner som jag aldrig nånsin vill mista i mitt liv. <3 Ni gjorde gårdagen jävligt trevligt kan jag ta och säga! :)

Började med att gå till min praktik. Yes! Jobba då alla andra är lediga typ. Isn't it great? Men det var inte så farligt. Jävligt trevlig stämning hela dagen och vi skämtade all the time. Eller jag gjorde narr av Micha, men det är en annan historia. Kom ungefär 25 gäster. >.< Men dagen flöt på fortare än annars faktiskt. :)
Slutade 14,30 och fick skjuts upp till stan av Micha. Knallade runt lite, testade kläder på Vila. Hittade ett fräsigt plagg. Men nej. Budget = 0. Speciellt efter gårdagen.

Jag åkte hem med 15,30 bussen och kom hem 16,15 ungefär ^^ Eh.. ringde mamma, käkade mat, gick ut på internet. Pratade massa gojja med Ewelina <3 pratade med Linus, vi skulle höras av igår kväll. Sen försvann jag härifrån.
Bussen skulle gå 18,15 från Vånga. Jag gick hemifrån 18,15. DET TAR FAN INTE CA 1 MINUT FRÅN VÅNGA OCH HIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Så. bajs. Jag missade bussen. Lite surt att jag fick betala nästa bussresa in. mööh. Men fint folk kommer alltid sist. eller hur? ;)
Tog 19,22 bussen (den var såklart försenad ett par minuter). Gick till Trädgårn (Bacchus) och mötte 4 glada vänner! ^^ Taweii! Det intogs drycker så som cider, öl och olika drinkar. Vi hade riktigt jäkla nice faktiskt. Satt och myste tills klockan blev.. öh.. halv elva? nånting. Oskar ville till Otten då han har träffat en tjej som han fattat tycke för :) Men jag och samtliga andra vägrade. Tal om Palace istället. Erik ville till Three Queens. Det blev Three Queens. Ingen orkade att gå ut och shaka röv. Riktigt trevligt ställe mittemot Deli. Happy hour. 50% på drinkar och shit ;) Fick min drink för 38 kr wuhuu. Erik känner de som sköter stället också. så atte. Vi fick lite gratisnötter, gratischips. Riktigt nice ställe faktiskt, väldigt litet men ack så mys.
Linus försökte få tag på mig under större delen av kvällen. Öhh. Jag missade varje samtal typ. Han ringde dock sen och vi pratade en liten stund. Skulle höras av idag om vi inte hittade på något annat på varsitt håll ^^

Nästa lördag (26 maj) Då ska jag bege mig till Erik "banansåsmannen" Klint och se på film samt få en whiskyprovning! :O Mycket intressant. Me looking fram emot it.

Så tack ännu en gång Åsa, Karin, Erik och Oskar. Ni är guld! <3 Jag gråter floder om Oskar och Erik kommer in på grythyttan. Likaså om Åsa kommer in i Örebro. Då dör jag. Då får Karin och jag ta hand om varandra :( LÄMNA OSS INTE!

puss! ^^



Kommentarer
Postat av: åsa

awww. fint folk är kärlek! jag gråter med om oskar och erik kommer in! även om jag kommer in i örebro. *U
de var trevligt igår! :O jag ficke n puss av oskar med. *jiji
:P

2007-05-19 @ 15:58:22
Postat av: Ewey

Omfg då kan du ju komma hit o bo här en natt eller så om du hälsar på dem. <.< xD
Grythyttan är ju inte såååå fasligt långt härifrån. xD

Postat av: Erik

det var en riktigt trevlig kväll, men jag tror nog att Oskar ville gå till Otten han såg ut att vara ganska uttråkad när vi satt på 3 queens. men han är nog mer en party människa. medans jag är en pub människa:P

2007-05-20 @ 19:23:29
URL: http://www.edguy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback