Min intressanta fredag + annat.

-knaprar på 70% kakaohaltig choklad- Mumma! ^^

Shiiit.. Jag är så trött. Ska snart gå o lägga mig tror jag. Klockan är inte ens tolv. Går ju upp tio i sex nu för tiden, blir ganska långa dagar faktiskt.. :/ Så atte. Det ska bli skönt med lite mer än 6-7 timmars sömn inatt! :)

Imorn blir det att jobba på Cloetta center igen. 3e gången gillt och det ska bli en 4e om inget drastiskt händer. Får hoppas det går bra imorn, men det hoppas jag. Åsa ska faktiskt med, hör och häpna, den lilla damen som är så mycket emot servering och så ;) Men hon drar vid 21,00 Så jag får väl vara själv en timma eller två, kanske tre? Beror på när jag slutar.
Berättade en sak för Karin igår. Vet inte riktigt vad jag tycker om det fortfarande. Skulle vara skönt om man fick lite svar, jaa.. från min egen sida alltså. Vet ju redan vad motsatta sidan tycker ^^ Eller. nej, men jag tror och är mer säker än jag är osäker ;) OHHH. Btw Karin är iväg på studentkryssningen! :) Hoppas hon har skoj.

Börjar känna mig lite mer hemmastadd på PS. Fick en liten tillsägelse av Micke.. Var trött och irriterad så jag reagerade lite tjuraktigt kanske, sa inte så mycket, mest blängde på honom xD Men hallå, smutsa ner en hel skärbräda för att skiva en halv tomat? :P Bättre att skära på uppläggningsfatet jag hade framme xD Nehe. tydligen inte.
Micha kom på besök också. Eller ja, han hade vägarna förbi på jobbets vägnar. Men det var riktigt trevligt att få se hans ansikte igen. Speciellt när man känner sig helt lost bland nya människor på en ny arbetsplats. Så han kom som en liten räddande ängel mitt i allt det kaos jag var i ^^ Tack! :D
Ska tydligen fiska och spela Wii med Mattias? Min snuttepaj? Hhaha :P Eller båtbabe som jag är kallad nu xD Går visst inte att vara ifrån honom en längre tid märker jag. Skön, omtänksam snubbe alltså.

Igår natt drömde jag om Calle. En korean som bor bakom Campus. Han är jättesnäll! (: Men det var lite weird. Jag är känd för mina udda drömmar. Åsa är känd för att prata först, tänka sen ;) och Anna är.. ja känd för andra saker xD

Jag har just nu ca 200 kr kvar av mitt studiebidrag. HURRA! Studiebidraget kom i måndags, varav du bara varit i stan i 3 dagar. Bra Jannika braaaa. Men det är Eriks fel, eller Fridas egentligen. Deras limpor som de ska ja >.< Men jag är en snäll vän och ställer opp med lite pengar när det behövs. Jag lär ju få tillbaka pengarna nästa vecka iallafall ;)
Träffade på Micke Sahlin idag. Det var trevligt.. Mycket trevligt! :)

Jag behöver inte betala min samhällsbok heller, var på biblioteket i skolan idag och frågade. Så det är lugnt. <3
Ska fotas för GB-katalogen på måndag också. Måste knåpa ihop en jävligt bra dikt också! :O Eller typ "slogan". ^^ MÖHÖ.

"Man åtrår det man inte kan få".

sant så sant. Kommit på flera grejer liksom.
Ne! Nu blir det att lägga sig! :) Lagom på tolvslaget också ;)


Pussa

Kommentarer
Postat av: Anna

haha vi är kända för så bra saker tycker jag... ;) "man åtrår det man inte kan få" stämmer, så sant som det är sagt.

Postat av: Erik

"Man åtrår det man inte kan få". Direkt citat från Underworld din syndare :P

2007-05-06 @ 18:45:16
Postat av: Alex

Underworld suger!

2007-05-08 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback