Min katastrofala budget. :P

Alltså. söndagen var värst. Sjukt jobbig faktiskt. Nu äre mucho bättre även då jag inte vet nånting. Borde prata med honom. Oj. Nu fick jag visst meddelande.
....
Från Linus! ^^

Torsdag imorn! Snart helg igen! :D Gjorde ett kontouttdrag idag Anna. Jag har lite ont om cash om man säger så >.< Så kan tyvärr inte hänga med på fredag.. Om jag dessutom ska kräva pappa på 506 kr. Samt betala mina linser inom två veckor på 2500 kr. HURRA. Hel jävla pank för fan.
Budget är inte snäll i sommar.
Först är det festa och ha det trevligt med klass och norrköpings studenter snart. Sen kommer Peace and Love. Sedan möjligtvist Grönebo. och sen fickpengar till hela sommaren. HURRA! På min budget som jag inte har? Yay...
Mamma och jag kom dock fram till att jag får tillbaka pengar från lönen jag tjänade i somras. nästan 3000 sa mamma? Lät orimligt mycket. Sen vet jag inte om vi får studiebidrag i juni månad? Eftersom vi inte fortästter i skolan. Sen så får vi ju lön för Cloetta i slutet av juni tror jag! Hurra!

Det är läskigt när Erik påpekar och säger saker som jag aldrig har sagt till honom. Som om han är synsk. Men efter 2 sekunder efter varje gång kommer jag på mig själv att han är en av mina trognaste läsare av bloggen ;) Lite ovant fortfarande.

Jag vill påpeka att In Flames och 36 crazyfists är underbara band. Indeeed. Ge mig en konsert med dem! <3


Nae, fan. nu ska jag göra annat!
puss hej


-------

Nyss lagt på telefonen efter att ha pratat med Linus. Det kändes bra.

Kommentarer
Postat av: Alex

In Flames är typ svaret på varenda jävla musikfråga i alla frågespel.

2007-05-23 @ 22:07:05
Postat av: Erik

Hardcore Jannika:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback