Nattlig blogg.

Skulle lagt mig för mer än en timma sedan. Sen ringde Erik och blev fast i telefon med honom i ungefär 1 timma. (ja det blev så länge hörru ^^). Nu pratar jag med Jesper och Henrik och är allmänt glad. Martin nu också. Lilius faktiskt. Evigheter sen fan ;) Typ. 1-2 år sedan?

Fortfarande lite ont i skallen efter idag. Fick 6 kantiner i huvudet på praktiken. Snurrade runt i skallen ett bra tag, men nu äre okej. Hoppas jag.
Middag imorn! Skoj skoj! Hoppas på en riktigt trevlig dag faktiskt.

Neee, nu MÅSTE jag sova.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Anna

wiho. :) festa tillsammans imorgon? :)

Postat av: Erik

jag var inte bättre själv, gick och la mig vi 1 tiden...

2007-05-31 @ 22:45:57
URL: http://www.edguy.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback