Positiva Jannika.

Satt och funderade lite på hur det var i somras och min känslor jag hade för A. Eller mjaa. mina mer eller mindre känslor för honom. hmm.. Så naiv. Hade till och med flätor en gång för att han skulle se mig. Han hade nämnt det en gång tidigare att han gillade flätor. pfft. Men jag grämer mig inte. Är glad att det blev som det blev. Jävligt glad. S fick en pojkvän och jag fick se en annan sida hos A. Sorgligt.

Sen kom hösten/vintern och ska väl inte gå in närmare på vad som hände då. Men förlorade en av mina bättre vänner. Jag som nästan trodde att "this was it". Nästan för bra att vara sant. Någon som jag verkligen trivs med och som känner mig, som jag verkligen är avslappnad tillsammans med.
Bullshit.
Som tur var blev vi ännu tightare när vi redde ut det hela.

H. Det som verkligen kunde bli något. Det som nästan var något. Jag trodde verkligen på det. Men upptäckte att vi är alldeles för olika. Klart det är bra att ha olika intressen. Men jag kommer knappt på någonting alls som vi har gemensamt. Och våra attityder till livet. Han var negativ, jag var positiv. Det blir för jobbigt med sådana krockar.

Det var mer än underbart att träffa L. Efter i lördags så är jag dock ganska splittrad. Trodde allt var jävligt bra. Alla små tecken innan jag åkte hem tydde ju på det. Eller? "Get the fuck out, stay the fuck out."  Förslaget att ses nu i helgen var tydligen inte populärt heller. Fuck it then. Om du inte är intresserad av en ny vän; your loss.

Ikväll blir det alltså lugna gatan. Utan pengar finns det inte så mycket att göra. Hade gladeligen åkt in till stan och dragit runt ett varv på Palace/Cromwell. Eller suttit på Världens och bara varit. Men plånboken skriker emptiness.
Imorgon däremot kommer min bror hit. Vet inte riktigt vad det är tänkt att han ska göra. Fixa något med datorn? Tacos står tydligen på menyn också. Smarrigt! Får se om jag hinner trycka i mig någon rulle innan jag försvinner iväg till Erik. Hoppas det! ^^

Tisdag blir det mösspåtagning och fest hos Frida på kvällen? Vi som har praktik dagen efter då? >.< Baah. Vi har verkligen mycket på PS nästa vecka. 4 bufféer. Skooooj! >.<
Pappa har visst namnsdag idag. Om jag vetat det hade jag skrapat ihop det lilla jag har och köpt honom en trisslott iallafall. Mors dag på söndag. Planerar en skiva med brända filmer åt mamsen. Papsen också kanske? De får dela? Göta Kanal 2 är på ingång så den hamnar nog på den skivan! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback