Rena rama fyspasset.

Igår hade jag fyspass i 9,5 timma kan man säga. Hahah. Jag är fullt allvarlig. Bära omkring på backar, bära vattenkannor (inte en eller två, utan snarare 50 st kanske). Fylla på glas (min hand har ont). Springa fram och tillbaka, upp för trappor, ner igen, springa efter folk. Ja du, jag gick ner ett par kg igår. Jag gillart. Nästa lördag jobbar jag igen. Kanske går ner lite till? Kanske når min målvikt innan studenten? Fan, det vore nice alltså. Igår vägde jag mig för första gången på bajslänge. Aldrig vägt så lite. eller jo självklart, men ni förstår. Så atte. Tack cloetta.
Annars var showen en, ja besvikelse. Jag är inte mycket för dansband så klart jag inte tyckte det var roligt. 57 bord inne i lokalen och ca 1400 personer från posten som åt mat. Allt rullade på fint, trots det att min riktigt roliga och trevliga (bonus att han var en good-looking bartender) lämnade mig för att stå i baren på kvällen. Så jag fick ta hand om 4 bord = 96 personer helt själv T__T
Men jaa. sen gav jag upp vid 23.00 typ och åkte hem.

Idag har jag träningsvärk. fyyy fan. Mina armar är döda, likså min högra hand. Mina ben och min rygg är spaghetti efter att i princip stått och gått i 9 timmar i sträck. Annars äre bara finfint med mig! :)

På onsdag är det fotografering för GB-katalogen. Får se hur det blir.
Jag ska se till att bli lite klippt snart också. Få lite form och ordning på skallen innan studenten kommer!

Funderar att beställa Elsinores album också från usa. Sjukt bra grupp. De ser verkligen inte ut som rockstjärnor. Men vem bryr sig om det? Deras musik är underbara. <3
När det ändå snackas musik så lade jag precis in en låt med Edguy på mobilen. Headless Game. Säkert något som Erik känner igen ;)

Fy fan. Klockan är nio redan. redan dags att gå och sova snart. Usch.
Nu tjatar min bajskorv om att jag ska skriva klart så bäst att runda av och lyda fjollan.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: åsa

fjolla! gå ner några kilo! ffs!
vem är din bajskorv? :O din mamma?! xP

2007-05-07 @ 10:57:25
Postat av: Erik

Edguy är en grymt bra artist. Även Within Temptation och Jorn.

Postat av: Alex

"fjolla! gå ner några kilo! ffs!
vem är din bajskorv? :O din mamma?! xP"

Ha, ha... Ja, några kilo är nog lite optimistiskt på en kvälls arbete.

2007-05-08 @ 12:20:05
Postat av: Alex

Man bränner inte ens 2 kg om man springer 3 mil Jannika.

2007-05-08 @ 23:36:37
Postat av: Alex

Dock önsketänkande, tänk om man gick ner 2 kg på en arbetsdag. Tyvär tar det typ en jävla massa träning så man bränner mer än vad man äter i en vecka eller mer. Uschi bushi.

2007-05-08 @ 23:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback