Sacrifice?

Hur långt ska man gå för att vara med de vänner man tycker om? Paddla över hav? Promenera flera mil? Klättra över berg?
Jag ska kanske gå med i Svenska Kyrkans Unga... -chocken lägger sig-
Enbart för att få tillbringa 5 dagar med Erik ;) Samt Emelie :D och öhh. några hundra till. Haha. Ja.. får se hur det blir med det! :) Det vore jäkligt nice iallafall. Vad jag hört! :)
Idag så.. atte.. Jag var inte på praktiken. Jag åkte med bussen imorse, men på bussen var jag sjukt seg, hängig och mådde halvt illa.. Så jag sjukanmälde mig och gick till skolan istället. Umgicks hela dagen med Erik och Frida. min buss gick inte hem förrän 12.30. Men blev så att jag tog 15.36 bussen hem. >.< Dels för att jag väntade på Nordea med Erik. och att öhh. Deras sista lektion slutade halv två. Jag är så snäller.

Men så atte.. Nu ska jag duscha, sen sova.. Praktik imorn fan.. suck.

Kommentarer
Postat av: Anna

svenska kyrkans unga.. jag saknar ord.

Postat av: åsa

jag saknar med org! vad har hänt?! *U

2007-05-04 @ 10:31:55
Postat av: åsa

oj. ^^ ord ska de stå.

2007-05-04 @ 10:32:13
Postat av: Erik

Det vore jätte kul om du följer med på Grönebo:)

2007-05-06 @ 18:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback