Tjingeling.

Gårdagen var stillsam. Gjorde ingenting. Farbror och faster var här efter att mamma och pappa kollat på majbrasan uppe i Vånga. Jag stannade hemma. har redan sett fyrverkerierna förut :P
Skulle åkt in till stan egentligen. Funderade väldigt starkt på det.  Linus ville det väldigt mycket, men jag ringde aldrig, vilket han påpekade idag. Han ringde igår och frågade om jag skulle hänga på. Skulle få hans mobilnr. Haha. samtidigt som han rabblade upp sitt nummer lät det väldigt bekant. När jag skrivit klart såg jag att det var mitt. Så jag har dumförklarat honom och döpt honom till Blyg-Linus. Han gillart tydligen inte.


Inatt tillbringade jag fram till halv fyra, en relativt deprimerande konversation med Henrik. Allt var fel. Allt var negativt. Inget är bra. Så att. Jag har lite att tänka på. Har sagt grejer till honom också så han ska förstå.. Jaja.. Får se hur det här kommer sluta! ^^ Annars var det väl inget speciellt mer som hände under kvällen.
Gick o lade mig vid 4. Två koppar kaffe klockan 23.00 samt pigga och förjävliga fåglar som kvittrar så dags. Fast somnade sen.

Idag har jag varit ensam hela dagen typ :) Mamma och pappa har varit ute med husbilen och snurrat runt. Jag har göttat mig i ensamheten i huset.
Imorn ska jag upp 05,30 </3 Varje dag i 4 veckor.. Hurra.. verkligen. Men skönt ändå att inte gå i skolan.
Ne! Dags att sova snart! :)

Puss

Kommentarer
Postat av: Ewey

Saker händer av en anledning. Vi kan inte göra något åt det likaså med känslor. Allt ordnar sig ska du se. Så länge du blir lycklig så är jag lycklig. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback