Tråkiga Torsdag (med dåligt väder)

Imorn när alla andra jävlar är lediga så har jag min förbannade praktik.. Ingen ledighet :(
Sen ska klassen tydligen hitta på något! :) Käka något eller sitta och dricka lite och umgås. Verkar väldigt nice må jag säga.. Om det händer något vill säga. Har inte hört något alls om det.
Ikväll ska vi äta fläskfilé. M-m-m liksom. fi fan vad nice.

Funderar starkt på att beställa hem Elsinore från usa. samtidigt kanske köpa något annat? Dollarn är ganska billig nu tydligen. Passa på liksom ^^

Ne. nu har jag aptråkigt. Ska gå och se lite på tv. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

nu är du på din praktik. ;) men käka något, dricka lite och umgås låter ju inte helt fel! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback