(: [uppd.]

Underbara lördag ute i Luddingsbo.

-------

Det var ett himla tjat om att det var dåligt med information! :P Har inte något speciellt att säga Det var en trevlig kväll med Linus igår. Såg på en film om Elvis och en dokumentär om Black Sabbath. (musikstörda som vi är) muaha. sen såg vi 2 avsnitt av Thundercats. Intressant. Lite sött att ligga bredvid och se hur inne han var i serien. haha :D
Timmarna gick alldeles för fort mot slutet kan jag ju ta och säga. För mig iallafall. Varför hämtade de mig? Varför följde jag med in i bilen? </3

Den första kommentar jag får från mamma när jag kommer in i bilen var:

"Jaha, nu har vi hämtat dig hos Mattias, Henrik och nu Linus. Nästa vecka blir det hos Erik."
Tack så mycket.. >.>

Sen sa mamma till Jonna att jag åkte till linus. Jonna kallade mig slampa. WTF?!  mööh >.<
Jag diggade btw hans kläder igår. Mi lajk. Skinnjackan var uj uj. De där små detaljerna jag noterade innan jag åkte hem tar jag med mig. Ewelina förstår ^^ Fast. öh. nu skriver vi inte mer om honom. Han är nog ett avslutat kapitel.

Praktik imorn.. Igen.. Anders/chefen är tillbaka. fy fan. hurra.

Nu ska pappa och jag göra pannkakssmet.

Fan vad depp jag blev </3



pussar.



Kommentarer
Postat av: åsa

ÅHH! vad mkt info man fick. *mutter

2007-05-20 @ 11:36:24
Postat av: Alex

Luddingsbo <3

2007-05-20 @ 15:15:48
Postat av: Erik

"Jaha, nu har vi hämtat dig hos Mattias, Henrik och nu Linus. Nästa vecka blir det hos Erik."
Tack så mycket.. >.>
Hahahahahaha klockrent Jannika
Vart ligger Luddingsbo? alldrig hört talas om stället

Postat av: Ewe

Aw jag lyssnar alltid på dig. Vet dock att jag kanske varit lite off på senaste tiden. Jäkla skola och saker som händer o sker. x(
Ska bli så skönt att få varva ned sen. ^___^

2007-05-21 @ 10:51:44
Postat av: Anna

ge oss snysk...

2007-05-21 @ 13:21:13
URL: http://anni.blogg.se
Postat av: Alex

Jag tycker Luddingsbo var snuskigt nog.

2007-05-21 @ 19:03:14
Postat av: åsa

HHAHAHAHAHA! jag diggar din mamma jannika. *wan :*

2007-05-23 @ 22:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback