Upprörd

Fredagen var skittråkig. Gjorde ingenting.

Lördagen var desto roligare. Såg film och umgicks med Erik. Såg The Omen och En vampyrs bekännelse.


jag är skapligt irriterad. På L, H och mig själv.
På L för att han är så jävla arrogant och BAAAH. Jävla katt och råtta lek för honom eller vad fan är det?
H för att han alltid vill att man ska tycka synd om honom. Bekräftelse på varenda jävla sak.
Mig själv för att jag fortfarande dras till L. But I've got a plan.

Tisdag blir det mösspåtagning och umgås hemma hos frida med klassen.
Torsdag äre lärarmiddag på Three Queens. Asnice!

"Get the fuck out. stay the fuck out". Ungefär så känner jag. WUHUU!


Ne, man kanske skulle förändras och bli arrogant, självisk och spotta på andra. Hade varit gött att få gå på en av M träningspass och avreagerat sig lite, boxas, slå på en levande varelse.

Kommentarer
Postat av: Alex

Tom Cruise <3

2007-05-28 @ 12:14:25
Postat av: Ewey

Aw gumman min. <3
Vi kan boxas en massa för då kan vi slå sönder alla våra hat-tankar vi har. >.<
Jag känner exakt samma sak. Försöker verkligen sudda ut T men det går fan inte. Slutade med att jag smsa igår igen... As. >.<
Vi får prata av oss gumman snart. Vi är bäst! xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback