Another one.

Skulle du kunna tänka dig att delta i en dokussåpa? Nej
Vilken årstid tycker du bäst om? Sensommar och vinter med snö.
Brukar du sjunga i duschen? Ibland, det händer ^^
Vilken sport tycker du är roligast att se på tv? Friidrott.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Klart jag gör. Det har hänt för mig. :)
Vad är viktigast för dig? Mina nära och kära.
Vad skulle du göra om du vann en miljon kronor? Spendera lite på mig, andra och spara. Skaffa fadderbarn.
Vad är det bästa med julafton? Stämningen som bara skapas under julafton.   
Tänker du mycket på ditt utseende? Ja. ^^
Vad får dig att slappna av? Mattias.
Tänker du ofta på sex? he.. he..
Är du skyldig någon pengar? Öhh, vet inte, tror inte det.
Är du mörkrädd? Njae.
Vilken färg är snyggast? Röd
Tycker du matte är svårt? Si
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, man får la ha vad man vill på sig. Märkeskläder ser oftast enligt mitt tycke, bäst ut.
Vad skulle du helst vilja vinna i en tävling? Pengar.
När går du upp ur sängen en typisk helgmorgon? Runt 12-13 efter att ha kommit hem från jobbet 04.
På vem/vad avreagerar du oftast din ilska? Jag är inte jätteofta arg, tror jag. Annars blir det väl Mattias eller mamma kanske.
Har du piercing? Räknas hål i öronen?
Bråkar du och dina syskon ofta? Nejjeee
Vem är den viktigaste personen i ditt liv? Mattias och mina nära.
Läser du ofta böcker? Ha! Nope.
Vad föredrar du för sorts filmer? Bra filmer.
Vad slösar du mest pengar på? Småskit. Små bäckar små du vet.
Vill du gifta dig? Ja.
Vill du ha barn? Ja.
Vilka tv-program som går just nu har du fastnat för? Mythbusters, Vad blir det för mat?. Typ.
Vilka länder har du varit i? Norge, Danmark, Canada, Sykorea, och Japan.
Vilka husdjur har du haft innan? En rosenhuvad dvärgpapegoja.
Solar du ofta? Nej, blir mest på sommaren.
Är du bra på att laga mat? Lätt! Koreanen äger på matlagning.
Var badar du helst? Hav eller pool.
Vad dricker du för alkohol? Smirnoff Ice ^^ Drinkar.
Vad använder du för droger? :S
Vilka djur är du mest rädd för? Ge mig en spindel och jag hatar dig för resten av mitt liv..
Vad tycker du om monarkin? Har inga direkta åsikter. Tyvärr.
Vilka språk kan du? Svenska och engelska..
Har du någon gång skadat dig allvarligt? Nej, inget som varit livshotande tror jag.
Vilken kändis är hetast? This is the real world.. Neo.
Gillar du att dansa? Aaa. -skakar frenetiskt på huvudet-
Vad har du för klädstil? Bekvämt, något modemedvetet.
Är du flygrädd? Mjae, vet jag inte riktigt.
Vad tycker du om rökförbudet på krogen? Bra.
Vad dricker du helst när du är törstig? Vatten
Vilken är din favoritglass? Gosh. Räkna alla zebrans ränder.
Tror du på ett liv efter döden? Kanske. :)
Vilket kaffe sörplar du helst? Svart och starkt
Vilket mobilmärke föredrar du? Sony Ericsson
Vill du gå ner i vikt? något kg kanske Mest trimma kroppen..
Vad har du för personlighet? Flum, glad och positiv.
Har du varit deprimerad? Yesh
Tycker du om sushi? Det funkar, förutom den råa fisken och sjögräset.
Tror du på livslång kärlek? Absolut. Med Mattias kommer det hålla livet ut.
Vad äter du helst när du ser på film? Godis, chips. Något som är gott.
Lever dina föräldrar tillsammans? Ja, varit tillsammans sen de var 17 år.
Skulle du vilja träna någon typ av kampsport? vet inte just nu.
Har du tandläkarskräck? Nej.
Har du någon gång haft självmordstankar? Ja
Är du en morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska.
Vilken hårfärg har du naturellt? Svart
Är du beroende av något? Mjae. Musik?
Hur ofta motionerar du? Inte så regelbundet just nu. Men ska börja på grym fr.o.m idag baby! ;)

Kommentarer
Postat av: Wedde

Jag ska lätt börja på grym i sykorea! :D:D

ÄLSKAR dig ^^

Postat av: emi

hon ska ha sitt namn på vad det nu är för ställe. du vet, där åsa har sina stjärnor (: fast bara på högra sidan!
haha (:
visste inte vilken jag skulle svara på så det blev båda :p
förresten, vart haru tagit vägen på msn? :o

2007-11-21 @ 20:41:45
URL: http://porcelainandthetramps.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback