Atchoo!

Jag har inte haft någon vidare lust att skriva blogg den senaste veckan eller när det nu var sist jag skrev. Ajja.
Idag bjöd jag Mattias, Eve och Anki på Choy's Det uppskattades, trevligt ^^ Lika mumsigt varje gång. M-m-m. Jag är stammis :O

Vi handlade massa på Hemköp innan vi drog hem, efter en lång dag på stan kändes det som. Eve klippte sig, Blev döööfint :) Passar i lugg! ^^
Mattias och jag gick in på nya gigantiska affären NewYorker. Vet inte riktigt vad jag ska uttala mig om den butiken. Alldeles för stor kändes det som. Lite överambitiöst med en dj mitt i affären på bottenvåningen. Kläderna vad väldigt mörkinspirerande. Tråkigt. Det var dock mycket accesoarer som var färgglada.
Det enda bra som jag ser det just nu var underkläderna för damer där. Grymt fina! Jag ska göra en närmare titt imorgon om jag hinner efter gymet. Såg en svart/röd bh som var grymt fräsch.

Julklappar måste införskaffas inom en snar framtid också. Vet inte vad jag ska köpa dock. Till nån. Wohooo....

På lördag fyller Anki år och det ska firas. Mattias släkt kommer.
Jag ska till Make Up Store och få en sminklektion. Yeaaah. Ska bli roligt. I'm excited as hell! ;)
På söndag blir det minijul, skulle köpt något till Evelina också, men har ingen aaaaaning om vad. Jättesvårt. Kan vänta tills hon fyller år ^^

Njaa, jaha nu då? Sitter hemma, utan Mattias och ska tröstspela Roller Coaster Tycoon 3.

Btw. Nya designen på bloggen får ni tacka Mattias för. Fett nice! ;)


Pussilago

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jag tackar först Mattias för den fina designen. - Tack Mattias. ^_^
sen ska jag be att få tala om att jag saknar fröken korre väldigt mycket. :( Men det är ju delvis mitt fel också som inte kan höra av mig som folk... :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback