Blogg hemifrån.

Inatt var det jobbigt när jag skulle sova. En natt utan Mattias är natt för mycket. PUNKT SLUT. </3

Igår kväll lirade jag lite RollerCoaster Tycoon 3. Det var skoj. Men orkade inte spela massa timmar. Men det gick väl bra iallafall. Ligger inte back ^^
Försöker komma på något att önska mig till julklapp men det står still. Still looking efter jobb. Men jag klarar mig på den lön jag har nu iallfall, vilket är skönt.
Måste verkligen komma på vad jag ska köpa till övrigt folk. Har ett litet humm vad jag ska köpa till Mattias. :)

Sitter just nu och sjunger för full hals till Peach & Pistol - Mimic. Ne, nu bytte jag till Lazlo Bane - Superman.
ÅH! Jag och Mattias speedar Scrubs avsnitt nu för tiden. Hjärta Scrubs. :)
Vi tittade på den där nya filmen också. Good Luck Chuck? Iallafall. Den var braaaaa! :D Mattias och jag i ett nötskal. typ ^^ Nästa film blir Heartbreak kid med Ben Stiller och den där svenskan i huvudroll. :)

Drömde mycket konstigt inatt. Verkligen. Såg McDonalds-Martin igår när han gick på stan, Dessutom tittade jag på underkläder så blev en jättekonstig blandning av det inatt. Drömde även om Mattias flera gånger också. Kommer inte riktigt ihåg vad det gällde om men har för mig att det var något sorgligt, som jag alltid brukar drömma när han inte är hos mig.
I can't do this all on my own, I'm no superman!

Dags för ännu en helg med jobb.

Skulle iväg o gymat idag men hade ingen som helst ork imorse. Tanken på att jag skulle gyma en timma och fara fram och tillbaka med buss var inge lockande alls. Usch. Blir gym imorn om jag hinner och sen personlig tränare på måndag.

Åsa! Ser fram emot att se din nya lägenhet också! :D Woho. Men nu, ska jag söka ett jobb från ams.

Pössen!

Kommentarer
Postat av: åsa

haha. du är för go med dina drömmar. :D såg mcdonkenmartin idag. :P
IHHH! jag vill ha "glöggkväll" med er! annis, dennis, du och matte. :D hör av mig. ;D

haha roligt att du lyssnar på mimic. de var länge sen. måste lyssna på den nu bara för de :P

:*

2007-11-30 @ 20:04:38
Postat av: Wedde

Mycket film och serier blire! kanske för mycket..
Ska hitta på annat....

Kyss!

Postat av: Anna

glöggkväll ftw! :D

2007-12-01 @ 13:48:50
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback