Honungsbjörn :)

Dåligt med kommentarer tycker jag. Skärpning!

Sååå. Vad har hänt under senaste tiden?
Jag håller på att bli bartender. Eller man kan väl säga att jag typ är det, nästan. Ajja. Det är roligt som fan att stå i bar iallafall, Mycket roligare än att gå på golv som servitris.

Mattias har varit på flera jobbintervjuer. Det mest aktuella är på OnOff. Vilket jag verkligen hoppas han får.
Jag har umgåtts mycket med Dennis hemma hos honom. Mattias och jag har legat över två helger i rad nu. Trevligt :) Lite mycket tv-spel bara. ;)

Om en vecka ungefär får man lön också. Mycket intressant vad den är på faktiskt, har ingen aning. Nästa månadslön är nog lite mer eftersom jag jobbar nu både fredag och lördagar. :) Annars var det ju bara ca 22 timmar/månad nu är det ca 42 timmar. Dubbelt så mycket lön alltså.. :)

Jag har umgåtts med Åsa och Anna. Vi var på After work på cromwell förra veckan, det var nice, riktigt trevligt.

Första snön har kommit och jag njuuuter, så underbart när det snöar. Det är så rogivande.. :)

Ajja. Jag väntar på att Mattias ska komma tillbaka från gymet. Hope it will be soon. Ensam i deras lägenhet. Varken Eve eller Anki är hemma heller, de är på stan. Det är mörkt ute.

Har hunnit blivit lite sjuk också.. attans.

Ska börja planera vad jag önskar mig till julklapp och vad jag ska ge övriga i julklapp också.. :) Jul är nice.
Hoppas, om inte Mattias jobbar, att fira nyårsafton i Göteborg. :)



Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

du är också dålig på att kommentera. :@
du blir utan julklapp förbannade unge. :@
för övrigt var inte åsa med på after worken. lär dig att formulera dig rätt. @

Postat av: Wedde

Anna ätit förmycket surisar på jobbet?...
Jag har i vetskap att det kommer ett inlägg till så väntar på det innan jag kommenterar ordentligt. ^^

2007-11-14 @ 19:30:04
URL: http://Livetientesked.blogg.se
Postat av: Ewelina

men lilla vännen. 22x2 = 44 inte 42. ;) Därför jobbar du inte dubbelt så mycket. xDMen jag tycker du är bra för det. :P

2007-11-15 @ 22:05:22
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback