It's on! Off?

Värst vilken gnällspik man var idag Anna ;) Du får inte heller någon juleklapp av mig heller!  :@

Jajjamen, ett nytt upptaderande inlägg kommer här. Måste rätta att Mattias inte går på någon mer jobbintervju på OnOff då han fått jobb där nu! Är det inte underbart så säg?! :D
Mattias skriver säkert mer ingående vad han kommer jobba med osv så jag hänvisar er till min honungsbjörn lilla blogg (livetientesked.blogg.se) yeah.!

Nu sitter jag hemma, vid datorn mår jääävligt bra, lite bajsnödig kanske.
Mamma tittar på bonde söker fru (.......)
Jag ska nog spela lite snart i brist på annat, sen ska jag fika lite med mamsen och sen se någon rulle med en påse med popcorn. Ahhh. livet är grejt.

vill för övrigt tillägga att den skrattande kon mjuukost ä jääävligt god. smask.


-vink-

Kommentarer
Postat av: Anna

tomten kommer inte hem till er i år. :@
jag hatar par som ger varandra sötsliskiga smeknamn. :@
livet är inte alls grejt. :@

men hurra för mattias nya jobb! :D

Postat av: Wedde

Anna behöver en kram.. en kram och
kanske något som vibrerar?(Snuskhummrar!)

Jag ska skrva ett litet inlägg :)..

2007-11-14 @ 20:58:56
URL: http://livetientesked.blogg.se
Postat av: Ewelina

Jag håller med Mattias, jag tror att hon behöver något som vibrerar xD
De gör jag också! :O

2007-11-15 @ 22:07:00
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Erik

det låter hel gött

2007-11-22 @ 20:52:03
URL: http://www.symphonyx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback