Julbak :)

Alla är så tråkiga nu, min blogg är tom på kommentarer, inte ens älsklingen skriver på senaste inlägget. VAD ÄR DET HÄR?!
Skämt o sido.

Igår var en bra och dålig dag. Mja. Vaknade jobbigt sent vid ett och gick och gjorde iordning mig ganska snabbt efter det. Duschade och lite så. Åkte in till stan och bokade tid för synundersökning. Dags att köpa nya linser igen.. :)
Gick sen hem till Mattias då jag inte orkade vänta på spårvagnen i 5 minuter :P Så det blev en liten promenix.
Kom hem till dem och jag fick en jättefin kofta av Mattias mamma som hon aldrig använt. Jag tackar och bugar!
Brun och svart randig, köpt på Gina Tricot. Jag frågade om hon ville ha något för den men det ville hon absolut inte.. :)

Sen pratade jag och Mattias ut.

Sen under HELA kvällen blev det att baka :D
Bullar, pepparkaksdeg och drömmar. Såååå roligt att baka :D WOHOO!
Anki griljerade även en julskinka som vi smakade på under kvällen, sjukt gott. Smakade jul.

Sen blev det visst att jag sov över där. <3

Idag skulle Mattias och skriva på anställningskontrakt klockan elva. Men det blev ändrat till klockan 17 istället. Så atte. Han fick en liten sovmorgon ändå ^^
Jag ska in till 14.30 och gå på synundersökning, som redan är betald ;)
SNART KOMMER LÖNEN! :D

Måste boka ny tid på UM också. urk. tråk tråk. Men ett måste.

Träffade Olivia på bussen! :D Det var sjuuuukt roligt och länge sen. Tydligen inte träffat henne någonting sen före skolan. Hon visste tydligen inte om Mattias eftersom hon blev väldigt förvånad över när jag berättade det.. :P Hon och Tony har varit tillsammans i 15 månader ungefär..  Aaaaww! ^^ How kawaii.

När jag kom hem förut idag så luktade nybakat bröd i hela huset <3 Mamma bakar för fullt. Hon ska göra kakdegar sen. muha! ^^ Niiice.

Schema för veckan:
Idag: Synundersökning
Imorgon: No plans
Fredag: Jobba
Lördag: Öppet hus, Jobba
Söndag: No plans

Nae, snart dags att hoppa in i duschen och sen ta 13.40 bussen.

kyss <3

Kommentarer
Postat av: Wedde

Tror att det här med blogg va en trend,
som nu är påväg att dö ut. Men
måste ju inte ha en massa folk som kommentera
för att skriva.

Jag bokar där på söndag, om du inte ska
vara med någon vän... ^^

Kyss, ses snart!

Postat av: Ewelina

Jag har haft så mycket i skolan nu på sista tiden! FÖRLÅT! *gråter floder* Måste du till UM igen? :( Något på tok? *krama* Hoppas det är bra med er allihopa!

2007-11-21 @ 15:45:25
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback