Jag tror han är en kanin.

Oh yeah, long time no see.
Hur är läget sötnosar? Med mig är det okej, lite pain i munnen pga visdomstand,
lite ont i magen och sådär, annars är det bara prima! Var till tandläkaren igår.
Gick bra, hade inga hål, men hon tog bort tandsten och det var ju inte världens
smärtfriaste sak att göra.. :/

Mattias är förhoppningsvis på väg hem från skolan nu. Jag sitter här ensam vid
datorn och Eve sitter och pluggar/tittar på tv. Jag är hungrig. Imorn ska jag boka
tid för julbord och bord i restaurangen. Det blir nice.
Får se hur många det är som följder med på julbordet. Men blir antagligen iallafall
jag, mamma, pappa och möjligtvis Jonna och Jocke om de inte jobbar :)
Sen får jag se om Patrik och Mattias kommer med, eller om min farbror
och faster kommer också. Ajja. Måste boka snart om vi ska få plats!

Karin har tydligen fått jobb på Cloetta typ. Halkade in där på ett jävla bananskal?
Den skitungen.. ^^ Men jag är inte avundssjuk. Det enda positiva med Cloetta var Erik,
höjde stämningen, annars var det rätt jättetråkigt.
Men jag ska söka jobb imorn. Japp. Enligt Ann-Marie lät det ganska positivt ändå.
Om jag skulle söka dit. Det fanns tydligen någon ledig plats där för några veckor
sen och de hade inte hört av sig till Ann-Marie så platsen finns kanske kvar. Ajja.
Den som lever får se! :D

Imorn ska jag iallafall till Garvarn, sen ska jag hem. Hämta CV och sen in och söka jobb.
Imorn sover jag nog hemma möjligtvis. Blivit så att jag sovit hos Mattias den här veckan..
Men Jag klagar inte. Jag sover gärna med min älskling :) Jag längtar till den 25e oktober.
LÖÖÖÖÖÖN. Ahhh, så härligt det kommer vara att se ett fyrasiffrigt belopp på mitt
utdrag från banken. Jag gillart. Såååååå Hungrig!

På lördag jobbar jag inte. Fått ledigt. Mamma och pappa fyllde nu i helgen så vi ska ha
lite partaj för dem :) Skönt att inte jobba, ändå inte. I helgen kommer tydligen (kanske),
Mattias syster Therese och hennes pojkvän Janne ner till dem. Samt att Eves käraste
Beli kommer på ett möjligt besök. Jag som vill att Mattias skulle följa med. Men tydligen
kanske ska han vara hemma med sin syster. Inte ofta de ses så. Kan förstå... :)
På fredag blir det konsert med Kidz of Babylon, Kapten Röd och Svenska Akademin i
Folkets hus i Skärblacka. Det kan nog bli riktigt röj då :)
På fredag fyller min kära bror år också. Nice nice. Varit iväg och inhandlar en present
till honom idag. Den avslöjas ej här ^^


Ne, göra annat. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

du förklarade aldrig valet av rubrik. hmpf. det gör mig kall och ledsen...
tandsten is NOT the shit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback