Jao, jo men ni vet :)

Jag är så lycklig just nu. Allt känns så sjukt orealistiskt underbart.

Att för det första få vakna varje morgon bredvid den person man
Älskar och man vill tillbringa resten av sitt liv med, känns obeskrivligt
underbart. Vaknade imorse av mjuka pussar på kinder och panna
och din arm runt min midja. :)
Jag älskar dig Mattias och vill leva resten av mitt liv tillsammans med dig :)

Jag har helt sjukt fantastiska vänner som ställer upp för en.
Vi delar roligt och tråkigt tillsammans men det gör oss starkare.
Ni är mina guldklimpar. Very rare to find ^^

Min familj.
Herregud min familj. Skulle gå genom eld och vatten för er, dö för er.
Ni är och kommer för alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer.
Vad ni än säger eller gör så vet jag att ni menar väl.



I eftermiddags så kom mamma ut till oss med tunga steg och
knackade på dörren och sa med skarp röst;
"Jannika, jag vill parat med dig, NU!"
Stor klump i halsen.
hhh, I busted (för något jag inte riktigt vet vad jag möjligtvis skulle
kunna få skäll för. Mattias lugnade mig med att Han inte alls
tyckte det lät som hon var arg.
Men jag gick lite moloket ut till mamma och hon pratar med pappa i telefon.
De pratar en liten stund och tydligen så jobbar pappas arbetskompis
fru och syster på Tempo ute i Haga. Av någon anledning så
hade någon person lämnat återbud hastigt och lustigt till jobb
där så de blev rätt ställda och stod där nu utan personal.
Så hux flux så har pappas jobbarkompis mitt mobilnr och ska
ringa mig inom de närmsta dagarna och prata lite.
HOPPAS, hoppas jag får ett jobb där, även om det är
temporärt (haha "TEMPOrärt" så fyndigt.
Iallafall så vore det nice med de pengar man skulle tjäna där. :)



Åsa har tydligen flyttat också. Ljuravägen tillsammans med
Pontus och hennes 2 nya råttor :) Jag önskar henner all
lycka till i världen! Jag måste få komma hem till dig när du fått ordning på torpet! ;)

Nu ska jag nog ta mig något litet att mumsa på innan jag drar på en film att se :)
Imorgon får man se vad dagen har att erbjuda.
Den som lever får se. Men nog tjatat! :D


Puss på rumpestumpen!

Kommentarer
Postat av: Wedde

Positivisten... skönt och höra att du är
så glad älskling :). Älskar dig med!

Postat av: Ewelina

Awe man kan inte bli annat än glad av detta inlägget.

2007-10-17 @ 17:46:09
URL: http://ewelaijna.blogspot.com
Postat av: Anna

ibland är det hur lugnt som helst och ibland kommer alla kunder på en och samma gång. :p
vi får ta och ses i veckan tycker jag...

2007-10-20 @ 17:36:42
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: åsa

jag har inte flyttat än. *doh!

2007-10-22 @ 19:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback