Om man inte ska komma 8 ggr i rad, hur ska man annars komma?

Oj oj 9 dagar sedan jag skrev sist. Jag ber lite om ursäkt tror jag.. ^^

Vissa saker har väl hänt sedan senast. Jag har sökt massor med jobb känns det som, men det har jag nog inte. 5-6 stycken nånting. Var på rekryteringsmässa med Mattias med bemanningsföretag och sådär, skrev in mig på Adecco, Stadium, Bemanningsproffsen och Mayday. :) Får se om de hör av sig eller ej.
Sökte även till Athena samma dag, men de hade bara extrajobb isåfall.

Även besökt Garvaren ett antal gånger. Bokade bord så jag, Karin, Åsa och Dennis kunde käka i restaurangen. Vi var där  i förrgår. MYCKET TREVLIGT. Mycket nostalgi att se hur man själv var på ett ungefär när de serverade oss :)
Jag åt sikromstoast, grillad entrecôte och lingon -och kolapaj. Mums ^^ 3-rätters för 65 kr. Yeah. Vi fick lite rabatt ^^
12 december 11,30 ska jag äta julbord också. Fan vad nice. Faktiskt riktigt gott i skolan. Honungsmarinerade revbensspjäll så långt ögat kan se ;)

Men jag ska väl fortsätta att söka jobb antar jag, bara fortsätta kolla runt, har några ställen som jag söka till nästa vecka :) Får se hur det går :)
Mattias har legat över här i två dagar nu. Jag uppskattar det riktigt mycket. Det är underbart.

Idag ska Mattias åka iväg in till stan och träffa sin goda vän Martiiiiiin. Hoppas de får riktigt skoj! :) Får se om jag följer med och drar en sväng på stan eller hur jag gör. Ajja.. :) Får se om vi ligger ver hos Mattias ikväll också :) Nice vilket fall som helst.
Imorn jobbar jag, skönt att komma igång :) På söndag eftermiddag är jag uppbokad av Erik Klint ^^ Fan vad skoj. Får se vad vi hittar på, snacka gojja och se nån film kanske :)

Snart får jag LÖÖÖÖN :D :D :D $$$$$$$

Anna din lilla fjollers! :( Jag vill börja på gym med dig också! :( Men jag har inte pengar. och får se om pengarna räcker till efter lönen, Måste köpa busskort den 27e oktober... så Atte...

Oh, oh!!! Har umgåtts massor med Dennis och spelat Super smash bros Melee till en förbannelse. Jag är lite duktig iallafall :D


Puss på magen! ^^

Kommentarer
Postat av: Wedde

Håller med, du är värsta jobbsökaren!!..luv ya! ^^

Postat av: Anna

du är en fjollers, en otränad sådan. :) skaffa pengarrrrrr.

2007-10-12 @ 15:49:16
URL: http://anniball.tjejsajten.se
Postat av: Erik

Vad trevligt att du skriver i bloggen :)..
Äntligen något vettigt och läsa. Det ska bli trevligt att umgås på söndag, jag tror nog det blir någon film lr något liknande :)

2007-10-12 @ 22:50:11
URL: http://www.epica.com
Postat av: Ewelina

Hej vännen! ^_^

När du skriver om julbord tänker jag på julshopping o gör jag det tänker jag på Love Actually o tänker jag på det tänker jag på London o tänker jag på det såtänker jag på den eventuella resan jag ska iväg på 16-18 december. ;)

Du ska få kort då. ^_^

2007-10-12 @ 23:01:05
URL: http://ewelaijna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback