"Vi är snygga, vi är snygga.."

Oh ja, den här helgen har varit uuuunderbar. Speciellt fredagen. så sjukt rolig! :D
Började rätt segt och varken jag eller Mattias var på något speciellt festhumör. Vi drog till stan efter en god middag hemma hos Mattias. Gick direkt till VILA för att inhandla min svarta klänning som jag för övrigt är väldigt nöjd med! ^^ Mycket fin.
Andreas skulle egentligen hängt med från början med lämnade återbesked pga av jobb. Det blev istället förfest hos Annas vän Johannas storasyster (puhh)  som bor vid stortorget. Yeah! ^^ Fyyyy faaaan vad roligt vi hade där. Pratade om allt och ingenting. Drack en del. Spelade bomben som jag förövrigt var grymmast på! ;) Hah. Sen kom vi fram till att köra "Jag har aldrig" Det var ju lite.. intressant. Jag blev ganska rejält onykter vilket kändes ganska ovanligt. Jag fixade Annas hår och vi hade alla väldigt trevligt ^^ Måste påminna mig själv att få Annas videor och bilder från den kvällen :D

Vid kvart över elva drog vi till spårvagnen ungefär. :) Kom in utan problem.
Träffade på Dennis utanför och sedan Karin inne. Skiiiitnice! :D Trevligt att träffa Karin, var ett litet tag sen :)
Gick med henne ett litet tag gick ner till dansgolvet under och träffade på ett homosexuellt par. De går på DeGeer om jag minns rätt, eller iallafall ena av dem. "You're the queen of the night!" och sen en kram.

Jag och Mattias dansade väldigt mycket. M-m-m! Mysigt, varmt och hett. Jaaaag gillart!
Mattias var lätt hetaste killen på Palace :D Fast det är han annars med, iofs :) Det gick lite vilt till på dansgolvet ibland. he...he.. detaljer utelämnas ^^ Mattias och jag gick därifrån vi halv två nånting. Gick enda hem till Ektorp och sen så hade vi en väldigt het natt tillsammans ^^

I lördags var det dags för jobb, igen. Vaknde vid halv tolv och snark, upp. Ingen bakfylla, skönt det.
Tiden försvann under dagen med Mattias och helt plötsligt var det dags för oss att bege oss av till Cromwell (mattias följde med mig ner).
Väl där träffade jag på en ny provanställd kille i baren. (88:a) Andreas. Astrevlig, gick tydligen Hotell -och Restaurang fast på John Bauer. Trevlig kille!
Ny kille i garderoben också (87:a) David nånting. asrolig han med. Cromwells personal äger rumpan av alla andra ställen ;)
Den kvällen var riktigt lyckad, mycket folk, mycket att göra, jag fick stå i baren lite grann på slutet, vilket var riktigt roligt! :D Fick skapligt med dricks och sen avsluta kvällen att krypa ner hos min älskling i sängen. <3


Igår så åkte vi hem till mig efter att ha köpt lite fikabröd till oss och mamma och pappa. :)
Fikade hemma hos mig och sen såg vi på massa Full Metal Alchemist. Gryyyym animeserie. Me love! :) Myste väldigt mycket innan vi började titta på Treasure Planet och innan jag somnade i Mattias famn med ljudet av filmen i bakgrunden. Tryggt.. :)

Vaknde idag, gick upp, käkade frukost, tittade på ett till avsnitt av FMA och sen åkte Mattias iväg till stan för att gyma :) Hoppas han kommer ihåg att köpa busskort åt mig ;)
Själv tog jag en promenad på ett par kilometer efter det att Mattias åkte iväg. Skönt :)

Oh! Ett glädjeskutt är att jag gått ner 2 kg efter att jag börjat med mina p-piller! wiiie.

Ne, men nu ska jag städa iordning lite i rummet, duscha, äta mat och sedan invänta på att min älskling ska komma tillbaka!



Puss på stjärten!

Kommentarer
Postat av: Mattias

NUU ÄR JAG HÄR :D(hemma hos dig dvs)
---------------------------------------
Den klänningen du hade på dig i fredags... naaarrrffff: Sjukt jävla snygg va du(iofs du som gorde klänningen snygg :))

Glad för din skull att P-pillerna funkar så bra med.

Kyss - Älskar dig...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback