Avslutande blogginlägg.

Jag funderar på att sluta att skriva blogg. Kommentarerna sinar iväg så jag skriver mina tankar utan att någon reagerar. Erik jobbar jämnt, Ewe har aldrig tid, Dennis har flyttat. Anna skriver ibland och jag umgås 24/7med Mattias. Så det känns meningslöst att fortsätta med bloggen.

Att jobba på Cromwell var iallafall riktigt nice, trivdes väldigt bra att plocka glas bland musiken. Kände mig stolt när jag strosade runt mellan borden ^^ Hihi

Men iaf. Äta nudlar kanske?



Puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Ewelina

Förlåt mig så mycket! Jag har fan aldrig tid och fan. :(
Jag flippar ur snart. Universitetet är så jäkla mycket konstigare än gymnasiet och ja, det är tungt nu. Men du vet ju vart du kan hitta mig. Jag gör så gott jag kan okej? <3
Min favoritKorre är alltid du! <3

Postat av: Erik

du får inte sluta skriva din blogg... Din blogg förgyller min vardag. Varför jag inte läst din blogg på en månad är för att min dator krashade för en månad sen. Men nu har jag fått tillbaka den. Så om du bloggar så lovar jag att jag ska kommentera :)

2007-09-15 @ 21:55:11
URL: http://www.symphonyx.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback