Grattis på födelsedagen älskling :)

Ja må han leva! Ja må han leva! Ja må han leva uti hundrade år!!! Grattis älskling.
21 år.. Din födelsedag började minst sagt bra, enligt mitt tycke. :) Dagen kommer förhoppningsvis fortsätta bra också. Jag älskar dig! :)


Igår jobbade jag igen. Skönt att äntligen få skriva in sig i boken så man får lite lön, Fett nice. Pengar, pengar och åter pengar. Kan låta lite girig kanske, men jag vill alltid ha pengar, inte mycket, men iallafall känna att man har en hundring att röra sig med. Nu känns det uselt.
Alla på Cromwell är så jädrans snälla och roliga också! Tessan är en look-a-like med Agnes Carlsson som vann Idol, det är läskigt. Aiten är asrolig, Michel har jag inte hunnit snacka med direkt. Amir är störtskön :D George, haha, yr liten chef. :) Men jag trivs! :) Nu måste jag bara hitta ett jobb under dagtid i veckorna sen rullar pengarna in och jag kan flytta hemifrån :)

Snart ska vi äta kyckling. Nice. Mums. Jag är hungrig. Kyckling är min drog. Näst efter Mattias.


Men ähh, nu står Eve och Mattias och, petar på varandra?



Puss

Kommentarer
Postat av: Wedde

Peta aka hon gav mig en smoka.. ^^

Postat av: Anna

weeii.. ska du söka för jobb i veckorna då? skulle inte du sluta blogga? ;)

2007-09-16 @ 16:30:10
URL: http://anniball.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback