Kvällens tankar! :)

Inatt sover jag hemma. Själv. Känns lite ovanligt men jag överlever.
Igår var Mattias här över natten, skönt :) Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om längre. Livet knallar på. Det tjatas om att jag ska skaffa ett till jobb och jag skaaaaa. Vet inte riktigt vart jag ska söka bara.
Snart fyller mamma och pappa år så ska köpa en present till dem. Sen måste jag köpa en till Jocke också.. :)

Imorn ska jag vara hemma hela dagen. Ska kolla in vart det finns jobb och vart jag kan tänka mig att söka. Sen kommer Mattias nån gång på eftermiddagen :) wohoo. På torsdag ska jag träffa Erik. Najs. Länge sen sist känns det som. Han ringde mig idag, men sa ingenting, det bara klickade och skvalpade i bakgrunden så antog att han ringde upp av misstag, så jag var snäll och lade på. :)

Nu sitter jag här, med ett glas vatten och skriver ner lite tankar.


Ikväll när du och jag satt vid busshållsplatsen... Det var underbart. :) Jag är så lycklig att jag har dig i mitt liv!
Jag älskar dig för alltid :) <3

Karin skulle tydligen jobba på Cloetta ons, tors och fre.
Jag jobbar på lördag som vanligt (kulturnatten) bööh.
Helgen efter det är det födelsedagskalas för mamma, pappa och Jocke. Wiiiie! :D Släkten kommer. Mja, en del av dem. Får se om Patrik och Mattias joinar oss. Vore roligt :)

Jag ska troligtvis börja på gym också! :) Skönt för kroppen ^^

Naaae, men nu ska jag göra något annat. Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback