Ännu mer babbel från fröken Karlsson.

Jag är uttråkad. Riktigt uttråkad, eller mja till viss del, har visserligen min lilla älskling jag pratar med på msn :)
Suttit och hämtat hem lite låtar jag blev tipsad om. Hittade endel guldkanter. Som t.ex.Dispatch! :D Wiie.
Mattias har varit iväg o spelat fotboll idag med sina polers. Han försvann 15.30 och han är inte hemma än. Så I'm feeling a little ensam.
Sneglar lite på tvn. Det är The prince and me som visas.  Aldrig sett den, har iinga höga förväntningar heller.. :P

Åhh är så sugen på något! :O Men vet inte vad.
En kopp varm choklad kanske. Med en ostmacka till? ajja, ska rota i kylskåpet. Är inte säker på att vi har mjölk btw. Buhuu. Nudlar kanske?

Annars är det ja 32 dagar kvar till Anna försvinner från Sverige :(


Lite underhåll och nostalgi för mina inblandade :)

image63

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback