Besök hos Erik idag.

Here we go again.
Jag är sugen på att ta en drink/cider/öl/vatten eller vad som helst imorgon. Men ändå inte. Känner mig rastlös.
Sitter och kollade på en otroooligt icke intressant serie på 3an.
OHH Idag ska jag iväg och kolla på Erik och Bamses nya lägenhet! :D Så sjukt rolig! Det är dessutom en 3a så it's preeeetty big ^^ Ska passa på att köpa en bodylotion med lite self tanning i. Har inte riktigt råd med solning.. än.. :)

http://www.halens.se/resources/products/34/030534/164099.jpg
Ahhh så underbart söt liten skapelse från Halens. och jag kan få den för endast 299 kr ungefär. M-m-m. Ska nog definitiv skicka efter. :D

Blir nog en sväng förbi gymet innan jag träffar Erik också. :)
Well oh well. Till Anna så vill jag göra ett korrekt inlägg där jag skriver Ganondorf rätt. Wiiie. Thanks for det.

hej. hej svejs! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback