Byxinköp.

Helgen var en trevlig upplevelse. En sanslöst trevlig förfest hos Anna med hur trevliga personer som helst. Kunde knappt blivit bättre :) Efter det tog alla bussen in till stan, men det blev ändrade plaer, riktigt ändrade planer. Tette och Becca for till världens bar. Åsa och Dennis åkte hem och Anna och jag for själva till Palace :D Hahah. Men det var jävligt roligt.
Anna och jag drog i oss captain morgan och cola. En given vinnare för Annas del. ;)
Vi såg tre japaner ute på terassen. De tittade sa Anna. Vi gulingar känner samhörighet ;)
Anna och jag snackade hela kvällen, vi dansade inte ens. Vi fick sällskap av en kille som var rejält packad, han kom från VIP-bordet och började babbla om sin guling-vän, att han själv kom från Stockholm och att hans andra vän var lik Kenny Bräck. Vilket han också var, lite granna ^^
Vi väntade in Annas vän frukost-danne som jag fortfarande förknippar honom med. Han och hans vänner var trevliga, de väldigt få minuter jag var med dem :P
Jag åkte hem 01,39 och sov sen som ett litet barn.

Nu sitter jag här, ska snart grädda pannkakor. Kom precis från stan. ar köpt nya byxor för pengarna jag fick av mamma och pappa. Så jag är jättenöjd. D&company :) De var lite för långa, men de sydde upp dom gratis :)

ajja. Ska se klart simpsons, sen äta frukost, se from hell kanske? Ajja :D

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

vadå äta frukost din knäppa fan?
fredagen var riktigt trevlig.. måste göras om nån gång :)
träna imorgon!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback