Dan' före dopparedan'

Hej! :D
Snart smäller det! Imorgon blir det skojskoj hos Anna :D Vi ska antagligen dela på en Brutus som vi ska gilla, samt köpa potatissallad. Förtära drycker och sjunga singstar. Ohh. Synd att min kamera gått sönder, annars skulle jag knäppt massvis med foton!

Idag ska jag ta o fika med en liten trevlig prick vid namn Elin Lemon ;) (elinlemon.blogg.se) SMYYYYYGREKLAM
Det ska bli trevligt. Hur många år sedan var det vi sågs egentligen?! :O Evigheter sen tror jag bestämt.
Sen ska jag antagligen gyma med Mattias :) Börja mitt nya schema från sandra. Intressant.
Måste kolla kläder idag också btw. Ska in till VILA och glo efter en midjehög kjol som jag kan ha imorgon. ^^
Ohh ser hela min outfit framför mig! :D Ska be Anna ta kort så jag kan lägga upp här :D

Ne nu ska jag fortsätta att teckna lite på ett porträtt.

CIAO  <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaaa, vi sågs ju på Bob Marleygrejen i blacka för 2 år sen, annars har vi ju mest bara setts lite kort! :O

Tycker vi får börja ändra på det från och med idag! :D
Ska bli kul att träffa dig! :)

Kram!

2008-04-17 @ 10:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback