Kvällens tankar.

Jag blev så arg förut, över ingenting, blev arg och ledsen. Ville verkligen överraska Mattias med att bakat kakan igen, men allt gick åt helvete. Det började lukta bränt och öppnar ugnsluckan och det pyr ut rök. :( Suck. Fick skrapa bort hälften av kakan. Bränd topp. Så nu är den hälften så stor, men den smakar iallafall inte bränt..

Idag träffade jag äntligen Elin! :D Shit roligt. Hade så mycket att prata om verkligen. Vi pratade om allt mellan himmel och jord. Så kul att träffa dig igen gumman! :D Måste ses igen! Tvingade på dig ett gymkort också. så nu jäklar ska vi gyma i veckan! :D
Fick samtidigt ett presentkort på 300 kr på Intersport när jag värvade Elin. YEAH! ;) Så nu blir det nya träningsbyxor.

Nu kom Mattias hem. Så ska ta en macka.

Ändrade planer imorgon troligtvis.


PUSS

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej vad tråkigt med kakan.. :( Men hoppas den blev god iallafall!

Jaa! Det var jättemys att träffa dig igen! Och säg till när du ska gymma nästa gång så hänger jag på! :D

Och vi måste absolut ses fler gånger och äta på det där stället du skrev i min blogg, med åsa, det vore kul! :)

Kraampuss! :*

2008-04-18 @ 08:00:25
Postat av: Wedde

Det va världens godigaste kaka ^^!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback