På jakt efter den perfekta klänningen.

Men hallå där! Nu sitter jag här, utan att vara rädd för att internet ska crasha när jag håller på att skriva. Nu har vi äntligen internet! :) Så passar på att skriva lite.
Mattias är iväg och träffar Martin och jag ska snart pallra mig in till stan för att gyma.
Gymade igår och antar att jag ska gyma imorgon med. Fast igår körde jag bara kondition. Ska nog kanske göra det idag också. Det var riktigt, riktigt skönt. :)

Igår var jag och käkade på Peking House med Jonna. Hon bjöd ^^ Snackade skit. Allt från snoppars utseende till vem som är störst av oss två. :P Men det var trevligt. :) Vi gick runt på stan och Jonna köpte diverse saker. En korallröd/aprikosfärgad tunika. Assöt. på VILA. of course ;) Köpte mascara. Äntligen en ny. Längtat verkligen! Fick den för halva priset för Jonna :D Mihi. Hon köpte kläder åt Patrik, present och sådär :)

Jag håller på att leta efter en klänning till bröllopet i slutet av maj. Hittat en på Halens. men frågan är om den kommer att passa... Vill helst testa grejerna först. Eftersom det är lite med tid kvar hinner jag kanske inte skicka tllbaka och kanske hitta en annan och yatta yatta yatta. :P

Ajja, ska ta mig något litet att knapra på innan jag sticker iväg om en timma!

Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback