Sommar!

image162

Har jag sagt att det är sommar ute? :) Det är helt underbart väder ute idag! :) Solen strålar och det luktar verkligen sommar! Sitter här och äter frukost och tänker tillbaka på sommaren som var och sommaren som kommer.
Svårt att toppa sommaren 2007 ;)

Idag ska jag iväg och träna med Anna och Elin. Får se om Mattias orkar vänta till 16. annars får han gyma själv.. :)

Imorgon är det dags att jobba igen. 2 veckor sedan. Imorgon ska bli jätteroligt, men inte lördag. Tycker inte om att jobba lördagar, speciellt inte att börja 18. :/
Lönen kommer imorgon! :D Fan vad underbart! Sen att storhandla också. Gud, vi har inget kvar typ i kyl/frys/skafferi.

Btw. Jag skickade efter klänningen från Halens. hoppas bara att den passar. annars dör jag en smula. Lovar att ta en bild ^^
Ska köpa träningsbrallor idag också. I hope. :D

So long for now ^^

Kommentarer
Postat av: Anna

härlig bild :)
blev inget gymmande för mig idag, blev dock rask promenad/joggning runt om i blacka istället. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback