Update folks.

Godmorgon! :) Jag är uppe med tuppen :P Här är man vaken när Mattias går upp. Vaknade upp helt förtvivlad efter nattens dröm. Drömmen bekräftar ännu mer hur mycket jag älskar Mattias. Inte för att jag nånsin tvivlat på det..

Inatt hade jag lämnat Mattias för att istället vara tillsammans med Adam Tillberg. Det kändes skumt att pussa på honom och allt var jättemysko. Helt plötsligt var jag på Cromwell en tisdagkväll. Fullproppat för de sände Sverige-Grekland matche på tv samtidigt som IFK Göteborg - IFK Norrköping gick. Så jag fick helt plötsligt hoppa in och jag visste att jag inte kunde eftersom jag inte kunde ta mig hem så sent på natten ut till Skärblacka eftersom jag inte längre sov hos Mattias. Det enda jag tänkte på sen var hur jag skulle kunna få ett slut med Adam samtidigt som jag skulle försöka få Mattias att ta mig tillbaka. Ungefär samtidigt som jag tänkte det, ringer Mattias alarm på hans mobil. Så jag vaknade tack och lov.

Nu är karln iväg för att jobba till 17.00. Jag är fortfarande vaken. Tyvärr. Jag borde sova lite om jag ska vara uppe inatt och vara pigg och glad. Men icke.
Ska lägga upp lite bilderi nästa inlägg från när mitt mysgäng var ute på Cromwell sist. :)


Kommentarer
Postat av: Ewelina

Jävla komplicerad dröm ändå xD Gött att du skulle försöka få tillbaka Mattias för att du ville ha någonstans att sova xD

Postat av: Den där Tillberg

Hahaha!

Härligt! Skönt att du har Mattias i alla fall.

2008-12-11 @ 21:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback