A little bit of love.

Jag och Mattias har hjälpt Jonna och Patrik med deras nya lägenhet. De har ju flyttat nu, eller är påväg. Inom nästa vecka är de bosatta i nya lägenheten här i Haga. Mycket fin lägenhet. Det är en 3½:a. Slipat väggar och spacklat och grejer. :)
Var o storhandlade igår. tillfredsställande kan jag lova. Men iallafall. Vi köpte äntligen gardiner så det är fint nu. Vi har även köpt ny tv och till det, ett xbox arcade :)

Igår jobbade jag som sagt. Gick bra. Fick schema för nästa vecka. Jobbar mån, ons och tors. Dessutom ligger schemat så att jag är ledig samma helger som Mattias så det var ju ännu bättre. :)

Jobba idag på Cromwell. Bu.. Förhoppningsvis sista gången.
Btw. bjuder på lite bilder.




Kommentarer
Postat av: Anna

men gud vad fin lägenhet ni fått nu.. :)

Postat av: Rebecca

Nu har jag uppdaterat bloggen med bilder o allt:) Fin lägenhet hörru:)

2008-09-02 @ 08:22:20
URL: http://rebeccabf.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback